Veulens op koninginnendag....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:00

Goed dat hij al wat rondloopt en levendiger is... ik blijf voor je duimen...

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:02

Ah wel mooi dat ie zo opknapt, maar nog steeds geen poepje gedaan dus Scheve mond
Nu maar hopen dat ie dat vandaag wel gaat doen, ah jammer dat de merrie de interesse verliest.
Wat doet ze als je het veulen voor haar neer zet?

Trouwens hoe gaat het met jullie zelf? Lijkt me niet een gemakkelijke taak, dit allemaal doen!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:07

heel veel sterkte, hoop niet dat het te laat is. jullie ook sterkte de komenede tijd met het voeden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 13:39

adriana schreef:
Ah wel mooi dat ie zo opknapt, maar nog steeds geen poepje gedaan dus Scheve mond
Nu maar hopen dat ie dat vandaag wel gaat doen, ah jammer dat de merrie de interesse verliest.
Wat doet ze als je het veulen voor haar neer zet?

Trouwens hoe gaat het met jullie zelf? Lijkt me niet een gemakkelijke taak, dit allemaal doen!

Merrie heeft een keer heel shago gekeken toen we het bij haar zette. Hoop niet dat ze dat blijft doen!!! Maar verder vind ze het niet boeiend. Kijkt er niet echt naar, vind het best als ie drinkt, maar ze let niet echt op hem. Arm paardje.Maar ze is gelukkig niet gemeen tegen hem.

Tja, hoe het met mij gaat? Ben bek af... Net eventje vna twaalf tot net slaapie gedaan. En nu is het weer tijd om aan te kleden, en zit ik om half 3 weer bij de paarden. Gaap... Heb nog nooit overdag kunnen slapen, maar ik heb echt vast geslapen net! Vannacht is de boer weer aan de beurd. Mishcien gaan we nog een nacht slapen, maar helaas is de vakantie al bijna vorobij Boos!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:08

De vakantie is nog niet helemaal voorbij! Dus hoop houden!
Ik ben blij dat die boer ook een nachtwake wil houden.

En ja overdag slapen, wil op laatst wel hahaha Slapen

Succes vanmiddag en hou ons op de hoogte!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:52

Is degene die in de gang staat het sterke veulen?>
Hij ziet er in ieder geval wel leuk uit. En best sterk!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:08

arm klein ding, ik hoop dat ie het red.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 19:13

Het veulen dat in de gang voor de stallen loopt is het zwakke. We laten het een aantal keer heen en weer lopen, zodat het wat sterker wordt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:29

Hij ziet er iig wat beter uit, ik hoop dat hij snel gaat mesten!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:42

Ik blijf duimen hoor, ik hoop zo dat hij het red....

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:01

Ik hoop ook dat ie het gaat redden, ik duim met je mee!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:31

En weet je al of ie gemest heeft?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:17

Eeeeh domme vraag hoor maar waarom hebben jullie net eerder een veearts erbij gehald als de darmpek er niet afkomt? Denk dat je daar nu te laat mee bent geweest. Niet zo gek dat hij zo zwak blijft of zwakker wordt als hij geen voedingsstoffen op kan nemen.
Naja das altijd achteraf gepraat, kan nu alleen nog maar duimen en hopen dat je signalen eerder oppikt.
Viv

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 11:31

Vippie schreef:
Eeeeh domme vraag hoor maar waarom hebben jullie net eerder een veearts erbij gehald als de darmpek er niet afkomt? Denk dat je daar nu te laat mee bent geweest. Niet zo gek dat hij zo zwak blijft of zwakker wordt als hij geen voedingsstoffen op kan nemen.
Naja das altijd achteraf gepraat, kan nu alleen nog maar duimen en hopen dat je signalen eerder oppikt.
Viv

Zijn darmpek is er al af gekomne, hij heeft de eerste dagen prima gemest, en ook zijn darmpek is er af gekomen. We weten niet waarom het nu pas komt, heel raar. De DA vind het ook vreemd, ook dat het uberhaupt nog zo levendig is. Beetje raar dus. En hij krijgt hetzelfde als het andere vuelen, hij krijgt elk uur een heel flesje (met wat druivensuiker) en gaat dan even bij mamsie waar hij ruim een kwartiertje bij staat te drinekn (drinkt alleen niet zo heel snel). Dus krijgt genoeg binne. Maar ja, dat poepen he, dat is een probleem.

AMSAMSAMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 13:40

Och, ik hoop zo dat het goed komt! Heb net reactie op ander topic gegeven dat het er allemaal best positief uit ziet Verward ...

Maar toen had ik dit toch nog even gemist Scheve mond

Nou, ik zal voor je duimen! Hoewel hij er in de gang toch vrij dapper uit ziet! Maar ja, hij moet toch eerst weer gaan mesten!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 00:59

Ach gossie.Wat jammer/erg zeg.En het ging zo goed.Misschien helpt een thermometer.Doen ze bij babytjes ook;willen ze hem uitpoepen.Heel veel succes. Ach gut