Stal Doorstap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Re: Stal Doorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:44

Idd ligt de verantwoordelijkheid bij degene die ze bij de handelsstal gebracht heeft :j

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:47

Ik denk ook niet dat ze de stal wik veroordelen. Ze voeltzich toch een beetje verantwoordelijk voor die beessies en wil nu graag weten of ze een beetje goed staan. Ze had sowieso nooit gewild dat ze bij een handels stal terrecht zouden komen.

Ik vind het juist heel goed dat ze een beetje op die paardjes let, ze komen namelijk niet voor niets uit Roemenie vandaan en is toch de bedoeling om ze hier een beter leven te geven...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:48

Idd Tamadine, maar ondertussen zijn ze van rockwitch naar tatlover gegaan, van daar weer naar een meisje een kleine week en dus nu op de handelsstal.

Jammer, erg jammer.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 12:51

Nee ik heb ook niet dit topic gestart om slechte verhalen over de stal te zoeken ofzo, maar ik wil gewoon weten op wat voor plek ze terecht zijn gekomen.
De stal heeft ze waarschijnlijk in goed vertrouwen overgenomen zonder het verhaal erachter te kennen, dus ik veroordeel de stal niet, ik ken ze niet eens.
Ze zijn overigens de dag nadat ze in NL aangekomen zijn gelijk doorgegaan naar tatjalove, dus ze hebben niet eerst bij mij gestaan.
Neemt overigens niet weg dat het zowiezo nooit de afspraak is geweest dat ze naar de handelaar gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:55

had je een contract oid met tatjalove? Klinkt stom maar ik zeg bel die stal op en doe je verhaal hoop op de goedheid van mensen en kijk of er iets te regelen valt...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:56

wat vervelend zeg!
kun je ze niet terug halen aangezien ze helemaal niet doorverkocht mochten worden??

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 12:57

nee we hadden geen contract, want ook al heb je wel een contract, dan nog kan iemand zo paarden door verkopen, en moet je alsnog een advocaat inhuren om ze terug te krijgen. Ik heb geen geld voor een advocaat en eer dat je zo'n zaak dan af hebt ben je maanden verder en zijn de pony's allang weg.
En idd je vertrouwd op de goedheid van mensen.
Er wordt al geprobeerd om iets te regelen.

Ik kan ze zelf niet terugkopen, daar heb ik gewoon geen geld voor.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 14:31

Omdat hier diverse topics over zijn geweest en dit topic eigenlijk bij EA GZ hoort, doe ik deze op slot.

[edit]
Dit topic blijft dicht omdat de reden voor het topic niet meer bestaat; de Roemeense paarden zijn terecht. Om te voorkomen dat dit topic hier verder op door gaat, verwijs ik voor eerdere ervaringen met stal Doorstap naar het eerdere topic op EA GZ DI.
Laatst bijgewerkt door Leo op 23-09-09 12:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Toevoeging gedaan