trubbels op stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

upperlady

Re: trubbels op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 00:28

Ik vind het altijd zo moeilijk adt opzeggen zon probleem moet zijn. Heb het vaker meegemaakt en ik heb al meerdere malen gedacht: Ik zeg het een dag van te voren en ik ben weg! Overigens stat respect tog wel hoog in mijn lijstje dus nooit gedaan. Wel 1x een week van te voren. Ik zou zondag mijn eerste paard verhuizen en een week later mijn 2e paard maar het liep zaterdags zo uit de hand dat ik mijn paarden ingeladen heb, spullen in de auto heb gekwakt, het terrein af ben gereden en nooit meer terug ben gekomen. Gelukkig was de staleigenaar van waar ik heen zou gaan erg meewerkend dat ik meteen terrecht kon...........

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 17:46

Ik zou echt gewoon eerlijk zijn, ik ben ook nooit zo'n held er in, maar als je het dan eenmaal eerlijk zegt, valt er wel een last van je schouders af.
Als je er om gaat liegen, dan blijft er toch altijd een gevoel knagen..

ronnetva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:08

Als jij niet meer met plezier naar je paard/ pony gaat, moet je wel voor jezelf kiezen en misschien dat die mensen denken van goh waarom zou ze weggaan, hun ruzie is hun probleem en niet het jouwe!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:19

je hoeft niet eens een reden te vertellen
maar ik zou niet wachten tot de laatste dag, ook niet netjes van je, ook al is er geen opzegtermijn

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:28

ik heb zelf een pensionstal en daar ging ook op een gegeven moment iemand bij mij weg,ze had dus ook een smoes bedacht,later ben ik er achter gekomen dat ze om een andere reden was weggegaan,ik had het eerlijker gevonden als ze mij de waarheid had vertelt dan hadden we er misschien wat aan kunnen doen.mijn advies ,wees eerlijk, want in de paardewereld kom je elkaar vaak wel een keer weer tegen.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:31

Je hoeft natuurlijk geen rede te vertellen, maar als je het wel doet zou ik het inderdaad wel eerlijk houden. Misschien kunnen die mensen het wel veranderen en help jij zelfs nog personen die eventueel na jou komen!

Kun je niet een formele brief overhandigen met data erop dat je precies vertrekt? hoef je niks te vertellen en dan lijkt het alsof je het netjes wilde afhandelen.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:52

Gewoon eerlijk vertellen dat je weg wilt, en dan gewoon gaan :D en op je nieuwe stal lekker gaan genieten want dat verdien je lekker genieten van je paardje en op deze manier kan dat nooit leuk zijn!

Zafiro3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:18

denk dat je niet moet weggaan, maar moet praten wat je dwars zit!
en dat je het liever niet hebt, met praten bereik je een hele hoop