Is jou paard verliefd :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 12:47

OKe :P ik ga vanavond proberen foto's te plaatsen van het stel.

Brammetje16 schreef:
Volgens mij kent ze dat woord niet, althans, niet als ze niet hengstig is, dan vind ze iedereen leuk.

:D nou ze vind hem ook wel leuk hoor. , en als ze hengstig is dan is het helemaal feest. Gelukig snapt die ruin der niks van maar hij vind haar dan wel net iets leuker:P
Laatst bijgewerkt door janjaffa op 09-09-09 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Chefke

Re: Is jou paard verliefd :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:50

Mijn paard is verliefd op het paard waar ik wel eens mee rijd. Ze is anders altijd heel kwaad maar tegen deze zooo lief :P

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 15:05

De foto,s ;)

Kusje
Afbeelding

wie zit daar achter?
Afbeelding

samen eten
Afbeelding

en zo kijkt die nou elke keer als ze weg is.
Afbeelding

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:58

tja,bij mij op de manege ook zo. maar heeft die ruin gewoon 2 aanbidsters ! Om gek van te worden :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:38

Volgens mij is ons paard a-seksueel. Hij oefent wel een hele grote aantrekkingskracht uit op veulentjes, die komen altijd naar de rand van het hek rennen als onze ruin langskomt. Dit is niet wederzijds trouwens, en gelukkig maar want anders was ons paard pedofiel.

Simone_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:41

Zalika en Splendit zijn volgens mij wel verliefd op elkaar.
Splendit accepteerd geen enkel paard bij zijn voer of water behalve Zalika.
Als Zalika terug op stal komt hinnikt hij altijd een keer en andersom ook.
Buiten eten ze samen van 1 graspol.
Vanaf het begin dat die 2 naast elkaar staan was het gelijk goed.

Met rijden is het soms een echte ramp. Zalika heeft dan 1 doel voor ogen en dat is naar Splendit toe! :P

Gen_Cal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:43

Mijn paard is verliefd op alle merries (soms ook ruinen :+ ).. mja, dat krijg je met een hengst.. he is a player :o haha

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:47

Hier nog een... De paarden zijn allemaal verliefd op mijn paard hahaha!

Gen_Cal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:48

haha dan heeft hij het goed voor elkaar ;-)

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 22:24

:P nou die ruin bij de manege heeft ook nog een ex gehad een shetlander. := die ruin vond haar ook leuk,zo leuk dat die haar elke keer insloot :Y) .
Dat is maar niet doorgegaan en dus hebben ze hem maar bij die fjord gezet en dat ging goed.
Soms is het wel is gebeurd dat die ruin ook teveel bij die fjord bleef plakken en werd die twee tijdelijk gescheiden. ze hebben zelf geprobeerd die merrie aan een andere te koppelen. Dat was een schitterend gezicht ze stond de hele tijd maar in de hoek en die ander dacht alleen maar aan eten. en zij maar zo zielig in een hoekje staan echt zo gezicht van Hij is eng |(. de volgende dag werd het koppeltje weer herenigt. En nu gaat het momenteel goed lekker samen eten, en als zij weg is staat die ruin bijna altijd haar op te wachten. Iedereen kan altijd zegen paarden hebben geen gevoelens, paarden kunnen niet verliefd worden,het is voortplanting instinct. maar die twee zijn en blijven onafscheidelijk. :(:)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:29

Haha , mijn paard is altijd verliefd vooral op de mooie bruine PRE merries die bij ons staan , hij mag alleen niet want die zijn van veel betere afkomst _O-

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 22:31

jus schreef:
Haha , mijn paard is altijd verliefd vooral op de mooie bruine PRE merries die bij ons staan , hij mag alleen niet want die zijn van veel betere afkomst _O-

Wat mag die niet :Y)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 22:33

Citaat:
Wat mag die niet

Avondje met ze stappen , in de schimmels heeft hij totaal geen interesse.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 23:34

Bij ons komt er 1 keer per week een friese hengst op stal. Mijn paardje vind hem helemaal geweldig! Andersom volgens mij ook, want ze zijn altijd aan het hinniken naar elkaar, en mijn merrie is altijd spontaan een paar dagen hengstig als ze heem heeft moeten passeren :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 06:34

Ik denk het niet. Mijn paard reageert nergens op, op geen enkel ander paard. Ze is vast de ware nog niet tegen gekomen :+

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:49

Ik heb een frieze hengst en die word helemaal gek als hij zijn vriend de shet (ruin!!) ziet.
maar misschien komt het omdat ze elkaar niet zo heel vaak zien maar wel dikke maatjes zijn :P
Dat laatste hoop ik eigenlijk :P

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:50

Mijn verzorgpaard is ook homo :P
Is dikke vriendjes met een superleuke andere ruin, die staat te hinniken als ik jazz eruit haal, en blijft altijd een stuk dichterbij het hek staan :')

_silvie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:50

Mijn verzorgfjordje is verliefd op (bijna) iedereen. Hij is ook een beetje homo, spring bijvoorbeeld met losgooien boven op een andere ruin. Maar toch denk ik dat hij ze gewoon allemaal leuk vind, en hij nooit echt verliefd zal worden

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:53

mijn oude haflinger ruin had ook een aanbidder de aanbidder was een hengst die kreeg een *** zodra die mijn ruin zag :D

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:18

Die van mij doet het ook, loopt de hele tijd samen in het land en willen steeds het zelfde grassprietje eten lijkt het wel alleen het zijn wel 2 merrie's xD

KambiusH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:26

Jaaaaa, mijne is verliefd.. Een heeft een oogje op een merrie bij ons op stal!

Elke keer als hij haar ziet, gaat die hinniken als een gek.. en als ze dan samen zijn gaan ze de hele tijd knuffelen en frummelen enzo..

Sooooo cute :=

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:30

hahahaha leuk onderwerp!!! :D
Mijn hengst is verliefd op mijn merrie. Alleen ze moet hem niet, eigenlijk best zielig. Wil hij snuffelen en contact maken, wijst ze hem af....aaaaaaaaaaaaaa heb best met hem te doen. Zelfs als ze hengstig is dan doet ze lelijk tegen hem.
Terwijl toen ze gedekt werd door Juravel niet :S toen was ze zwaar verliefd :o Ach ja misschien is mijn cremello hengst niet haar type hahaha

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:45

JuravelOX schreef:
Mijn hengst is verliefd op mijn merrie. Alleen ze moet hem niet, eigenlijk best zielig. Wil hij snuffelen en contact maken, wijst ze hem af....aaaaaaaaaaaaaa heb best met hem te doen. Zelfs als ze hengstig is dan doet ze lelijk tegen hem.
Terwijl toen ze gedekt werd door Juravel niet :S toen was ze zwaar verliefd :o Ach ja misschien is mijn cremello hengst niet haar type hahaha

Haha

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 13:55

JuravelOX schreef:

:D Niet slecht he kan je nagaan dat dit niet door een vrouw is geschreven :7
Btw kunnen jullie proberen ook foto,s proberen te plaatsen van de bokt stelletjes :D

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 14:01

mijn hafje houdt van elke pony terwijl men new forrestje alle ponys haat behalve men hafje ;)