stef schreef:Toen ik er was stonden ze in een grote loopstal, met hele grote uitloop. Ok, in de uitloop stond dan geen gras, maar ze kregen wel gewoon voldoende te eten (hooi, kuil en snijmais dacht ik, is alweer een tijdje geleden).
De enige "moeilijke" die ik daar zelf mee gemaakt heb was Tiffany. Die was nog maar net onder het zadel
De grote loopstal vind ik wel goed, sommige ponys krijgen zo wel minder voer, maar dei worden savonds eventjes appart gezet en krijgen dan brokken bijgevoerd. Ze kunnen trouwens ook nog een hele grote wei in!
Tiffany is echt een hele rare knol! Ik zal maar zorgen dat je daar niet op moet, die deed eerst heel braaf en dan opeens ontplofde ze! Ze gaat dan bokken enzo totdat je erafvalt. Maar dat is dan ook de enige die niet braaf is.
Ik was heel bang met rijden toen en ik heb toen op hele brave ponys gerden. (Rachel, pammela, Petrula (zoiets) en Kimball)
Alle ijsllanders zijn helemaal geweldig!
Citaat:
Ik heb het er wel naar mijn zin gehad, ff tellen 123456.... een jaar of 12 geleden. Ik heb er toen naast gelegen (ik geloof naast Joy), maar dat lag meer aan mijn eigen rijkunsten. Oke, ze heeft wel gebokt.
Joy was er twee jaar geleden (zomer 2001) ook nog! Dat is echt een schatje en kan super lopen! Ik kan me niet voorstellen dat ze nu nog zou bokken (ze is nu dan ook wle 12 jaar ouder
)
[qoute] Spirit:
Er zijn idd wel een paar kinderen vanaf gevallen, en die Utah is echt een gemeen paard! Die doet echt alles om je eraf te krijgen.
[/qoute]
Oh? Toen ik er was helemaal niet! Utah is die bonte ijslander, op buitenritten bokte ze wel eens, maar gewoon een keertje maar. Bedoel je niet Tiffany? (grote buirne merrie)
[qoute] Spirit:
Wat ik wel vreemd vond was, dat ik op een na de grootste was van ons groepje en dat ik altijd op de IJslanders werd gezet[/qoute]
Misschien een beetje banketstaaf, maar het kan zijn dat je gewoon iets minder goed reed als de rest. Ik kreeg met het carousel rijden ook een ijslander terwijl ik toch wel 1.70m toen was! Maar dat was zodat ik de pony goed de baas kon. Daar vind ik niks mis mee, die ponys kunnen dat handig houden.
Letkiss kan trouwens super springen terwijl ze maar een oog heeft!
Ik hbe op veel paarden daar gerden: Kimbal, Petrula, Raski, Rekya, Brana (
) jumbo, Rachel, Jennifer, Pammela enz. enz.
Maar de leukste vond ik: Gloi, Doina, Raski, Rachel en Jeniffer.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 04-05-03 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt