Maarehm, een brommer op het ruiterpad?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shadow0 schreef:botje schreef:Wat als een brommer of auto je vanachter nadert, en begint te toeteren omdat jij niet aan de kant gaat omdat je het niet hoorde aankomen?
Je kunt ook gewoon regelmatig achterom kijkenIn de auto hoor je ook vrijwel geen geluid van buiten (soms zelfs de sirene niet, of pas heel laat), dat vang je op door op andere manieren op te blijven letten. Je moet er alleen wel rekening mee houden. (En of iemand dat kan, moet ieder voor zich maar uitmaken. Je hebt fietsers met muziek die goed opletten, maar ook die de wereld om zich heen vergeten. Als je tot de tweede groep behoort is het inderdaad verstandiger om het niet te doen.)
Dat is zoals hier bij ons thuis continu de radio opstaat. Gewoon achtergrondmuziek.
Ik wilde samen met hem dan van het ritje genieten en niet alleen van de muziek.
?
Het is niet fijn als er een auto/fietser wil passeren, die jij niet ziet/hoort. Misschien worden ze dan ongeduldig en gaan ze toeteren. En dan kan je paard schrikken!
.
, maar natuurlijk doe ik het niet te hard zodat ik me ouders kan horen anders moeten die weer helemaal naar achteren lopen (ookzovermoeiend)

.
.