Cassidy schreef:Ik snap niet dat je nog met je vader spreekt na dit voorval.
En ik zou met je vriend praten of je ze toch niet een keertje kunt bezoeken. Misschien lukt het dan wel om wat meer afstand te nemen, want zo ga je er toch echt aan onderdoor.
Loyaliteitsproblemathiek. Het is en blijft haar vader namelijk. Ik heb een vaag vermoeden dat haar moeder ook bang is van haar vader en dat tussen hem en haar dochter inzit. Waarom gaat moeder dan niet weg bij vader?? Angst, of ze denkt dat zij zelf zijn gedrag veroorzaakt...
Ik zou mijn kinderen bij hem weghouden, of alleen je ma bij je thuis ontvangen. Maar dan heb je kans dat je vader daar weer een hele heisa van gaat maken.
Wat betreft je paarden, klote meid!!!! Ik begrijp dat je vriend je niet langs je paarden wil brengen, je hebt een gezin draaiende te houden, en een mama die ingestort is, kan er niet zijn voor haar kinderen. Je vriend beschermt op deze manier zijn gezin.
Het is echt heel vervelend dat je je paarden kwijt bent, dat zal altijd wel pijn blijven doen, maar het gaat goed met ze, tel je zegeningen: een lieve man, 2 mooie kids, en je hebt je paarden!!! Kijk vooruit en niet meer achteruit..
Denk aan je gezin en je dieren die je nu hebt...
Heel veel sterkte, want dat je veel te verwerken hebt, dat is een feit!