Dát is nou net 't 'geheim' van readings zou ik denken, dat readers dat dus kunnen 'vertalen' als het ware. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dát is nou net 't 'geheim' van readings zou ik denken, dat readers dat dus kunnen 'vertalen' als het ware. 
slimmerik schreef:Je zult nooit weten of een reader betrouwbaar is. Je paard of ander dier kan het niet bevestigen.

DaniBanani schreef:slimmerik schreef:Je zult nooit weten of een reader betrouwbaar is. Je paard of ander dier kan het niet bevestigen.
Daarom zou ik het heel interessant vinden om een onderzoekje te doen met een paard waar nooit iets over is geschreven op bokt, maar wat wel een aantal specifieke kenmerken heeft (uiterlijk/gedrag/verleden wat te achterhalen is).
Zou het ook leuk vinden als een reader iets zou kunnen uitleggen over dat 'praten' - want ook dat is iets waar ik tegenaan loop. Hoe gaat dat dan? Hoe kan een paard zichzelf verstaanbaar maken naar mensen? Het klinkt zó ongeloofwaardig..terwijl er dus soms toch dingen worden genoemd die minder gemakkelijk te gokken zijn.
DaniBanani schreef:Waarom zijn dat dingen die een vreemde niet kan weten? Omdat die dingen écht nooit uitgesproken/opgeschreven zijn?
Arabesk, interessant stukje.Maar geloof jij er helemaal niet in of denk je wel dat er uitzonderingen kunnen zijn?

slimmerik schreef:bonnefooi schreef:Bedankt Slimmerik ga er even voor zitten om dat te lezen.
Maar heb hier op Bokt er al een paar readers voorbij zien komen die ik nog geen eurocent zou geven
En die rustig 15 tot 20 euro durven te vragen
Terwijl iemand die op EA de boel besodemietert een permanente ban krijgt.

DaniBanani schreef:Zou het ook leuk vinden als een reader iets zou kunnen uitleggen over dat 'praten' - want ook dat is iets waar ik tegenaan loop. Hoe gaat dat dan? Hoe kan een paard zichzelf verstaanbaar maken naar mensen?