tipss

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:54

ik kan er niks aan doen maar ik vind je verhaal heel onduidelijk.
zal wel aan mij liggen maar ik snap dr geen hol van!

kan eruit halen dat je een pony krijgt en dat je 2000 euro moet hebben maar voor de rest .... je ne cest pas!
Maar idd, bij een boer, folderwijk, bij mensen thuis langsgaan die misschien klusjes hebben voor je als vegen of beetje poetsen, hang advertentie op bij supermarkt waarbij je aanbied huishoudelijk werk te doen of tuinen.
succes!!

GabberGill

Re: tipss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 01:37

Ga folders doen joh jeetje je wilt een pony en je wilt geld werken dan. Hups niks bordjes bij de pony zetten om over zijn rug geld te vangen. Het is niet eens je eigen pony :P

Neem een krantenwijk of wat dan ook je hebt ook middagfolders dan kan je dat na je school doen. Als je nu al geen tijd hebt hoe ga je dat dan dalijk doen als je moet werken voor de kosten van het ponytje en dan nog eens tijd opbrengen voor je paardje.

Verder weet ik niet hoeveel bijzonders je wilt gaan kopen maar een leuke pony is er al voor 1500 euro daar heb je zelfs een groot mak paard voor.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 09:06

newmom schreef:
ik kan er niks aan doen maar ik vind je verhaal heel onduidelijk.
zal wel aan mij liggen maar ik snap dr geen hol van!

kan eruit halen dat je een pony krijgt en dat je 2000 euro moet hebben maar voor de rest .... je ne cest pas!
Maar idd, bij een boer, folderwijk, bij mensen thuis langsgaan die misschien klusjes hebben voor je als vegen of beetje poetsen, hang advertentie op bij supermarkt waarbij je aanbied huishoudelijk werk te doen of tuinen.
succes!!

Cest? :o? Sais. ;)

Inderdaad, werken.
Op mijn dertiende begon ik ook al met schoonmaken.
Als je geen tijd hebt voor werken heb je ook geen tijd voor een pony. :n
Zeker niet andermans pony's gaan verhuren, en als het kan ook ABN typen.