Irritante bakhangers :'(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 17:19

Dat van die zweep denk ik wel eens toe te passen ja }> . Rij toevallig altijd met een lange dressuurzweep.

Met een krukje opstappen, vind ik gewoon niet prettiger en dan hang je volgens mij nog steeds meer aan je paard te sleuren dan wanneer mn instructrice me gewoon een zetje aan mn kont bijgeeft.
We hebben alles al uitgeprobeerd hoor Lachen, is gewoon een hups die ze me geeft Haha! .

Of het pennymeisjes zijn, geen idee.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:21

Dom van die meisjes dat ze dat doen.
Wat maakt het nou uit hoe je opstapt. HEt gaat er toch om hoe het voor jullie en jullie paarden het handigst en makkelijkst is.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:36

Idd erg flauw. Laat meteen zien wie er wel volwassen is en wie neit moet je maar denken. Ik kom zonder opstapje ook wel op mijn pony, maar gebruik er ook vaak wel 1, is beter voor haar rug en voor het zadel. Op de stal waar ik nu sta heb je geen last van bakhangers, op de stal waar ik tijdelijk stond hadden we ze wel ....... bij mijn pony hielp het altijd wel als ik vroeg of ze het dan even voor wilden doen als ze het allemaal zo goed wisten Extreme duivel