gedonder met inloggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 19:32

Haha, rijke vent met kindermeisje, beter! Jij heb je planning voor de komende jaren al goed in elkaar zitten Knipoog
Maar dan ga je toch gewoon zo'n ORUN (of hoe was het nou) cursus doen? Verder zorgen dat je ergens op nationaal nivo rijd en dan een paar honderd gulden per uur les vragen..

Ondertussen begin je gewoon iets met 1 van je clienten (die jou kan betalen omdat ie een ongeloofelijk rijke vent is), jullie krijgen kinderen, jij houd op met werken en krijg een stuk of tig paarden en wat landerijen om in te rijden en het kindermeisje zorgt voor de kids.

Klaar.. Daar heb je geen studieadviseur voor nodig Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 19:49

en als je dan goed en wel getrouwd bent. dan stel je mij gewoon voor aan zn iets rijkere en knappere broertje. zodat ik ook nog een beetje goed terecht kom.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:07

Haha, of jij gaat er gewoon werken als kindermeisje en begin je stiekum iets met die rijke vent van Laudine }>

En dan nog een paar camera's in huis hangen.. Geeft volgensmij een geweldige reality soap Lachen Ik claim bij deze alle rechten }>

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:18

Of met die rijke vent zijn vrouw...en met de vent zelf....vervolgens komt er een scheiding, de vrouw neemt de helft van alle bezittingen en iets meer....haar goede vriendin het kindermeisje blijft bij haar en de kinderen.....bedenkt vervolgens een plot waarbij ze de ex-man (wie ze gewoon nog steeds het bed mee deelt, achter de vrouw om natuurlijk)zover krijgt dat hij zijn vreselijke ex-vrouw neerschiet, het kindermeisje gaat naar de politie geeft hem aan...hij weg, zij centjes van vrouw (die had ze al overtuigd haar op de erfenis te zetten...zodat ze voor de kinderen kan zorgen...mocht er iets gebeuren).....
Lalalalala....

Lachen

Groetjes,

Manon

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 20:33

Klinkt wel aantrekkelijk. Denk dat ik dan een minimum leeftijd instel van 80 jaar voro die vent. Krijgt hij ook niets meer voor elkaar, en daarna ben ik het feministische snolletje met veel geld. Hoef ik ook geen kinderen meer...
En dat kleine knappere broertje? Eh, niet gezien hoor... Kusje die is ook alvast bezet dan... 2 vliegen in 1 klap!
Nee, als ik heel eerlijk ben zijn de rijke mannen mij niet bevallen, vooral toen het broertje mij persé ook nog moest scoren.... Dus ik ga nu voor de knappe vent, maar dat is hier in de buurt vooral arrogant. Daarom ga ik Portugees studeren, want die Portugezen.. die weten wat lekker is Bloos Ook qua eten, en dat is toch wel belangrijk, ik lust bijna niks. Maar in Portugal kan ik serieus 3 jaar me volvreten en dan ga ik nog door. Die schalen zitten gewoon overvol, en het moet toch op he... Dus tja, toen kwam ik opeens een heel stuk anders terug. Kon ik dat NL eten echt niet meer naar binnen werken. M'n moeder moet ook nog op cursus ofzo! Neuh, doe ik meteen zelf... Ken trouwens nog iemand die én kok is, én in Portugal gewoond heeft.....

Laudine Koe

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 21:57

is dat dan niets voor je??
die portugese kok?
zorg je dat ie ergens eerst een restaurantje opzet. en Omdat dat zo lekker is loopt t super, en als hij dan zo veel verdiend heeft dat ie niet meer hoeft te werken, trouw je met m en dan heb je een boel geld en een portugees die voor je kookt