Verwende K.. krengen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 08:27

Ik heb ook op zon tutjes manege gereden.
Je hoefde maar 1x naar die meisjes te KIJKEN en je werd al in mekaar gemept.
Toen ze hoorde dat ik ook een eigen paard had wilde ze ook mijn vriendjes zijn Misselijk
Ben daar snel weggegaan, maar goed dat ze dr nooit achter zijn gekomen dat mijn pony een mengelmoesje is die het hele jaar in de wei staat Tong uitsteken

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 09:05

Ja Fitz, die manege dus...Errug hè?? Doe het mijzelf na de wedstrijd nooit meer aan!!

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 09:16

Ik vind veel paardenvolk niet aardig tegen elkaar vaak een soort strijd, wie heeft het beste paard, het duurste zadel, kan het beste rijden enz. Geniet gewoon van je paard en doe wat je zelf het beste vindt want de beste stuurlui staan altijd aan wal.

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:44

Bij mij was t andesom !
Ik had genoeg van t vele gelduitgeven en omdat ik normaal met chaps rijd vond ik dat ik voor de wedstrijden laarzen moest kopen (ivm diskwalificatie ) Ik vond alles te duur en heb toen van die dunne met een coating met rits gekocht van die goedkope dus .
Toen kwam er zo,n huppeltrutje naar me toe omdat ze die glimmende gevallen zag met rits en zei ooooooooo wat heb jij moooooooooooie laarsen aan en toen zei ik ja he en maar 200 pieken .Had je dat gezicht moeten zien Party!!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 19:27

Jemig wat een huppelkutten.
Ik ken ze niet maar ik weet wel wat ik zou doen.
Ik zou ze genadeloos uitlachen als ze zo wij begonnen te banketstaaf.
hihih, en toen lazerde ze eraf.. grinnik, ik vind het wel grappig. Volgende x de tip van desiree opvolgen. Is ook zo'n leuke.
Steef

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:46

Hey, lekker joh,.

Jij hebt je paardje bij het huis, en het gaat niet er om wat het allemaal kost, maar wat er in zit. Je kunt nog zo een dure trailer hebben en zo een duur paard, en zadel, maar als de ruiter het niet kan , dan lukt het niet. Ik lach me om die typetjes gewoon dood, joh. Ze denken dat ze de wereld aan kunnen maar ze gaan hoe dan ook een keer echt op hun gezicht, jou tijd om te lachen komt nog daar op die manege Haha!
Enne lekker je eigen paarden dat van jou is, en lekker thuis, paardje fijn op de wei, Welk paard kan zich dat wensen die op een manege staat??

Geen een, die mogen alleen maar der uit als ze moeten lopen, maar de wei zien ze vaak een keer per week Haha!

En wat is er mis met Wintec>> ik heb er ook een hoor. Licht heerlijk op de gelderlander, dusse, bomt toch niet, hoeft toch geen kiefer te zijn om goed mee te kunnen rijden ??

Nee jog niets van aan trekken, laat die snollen maar, ze verdienen het niet dat jij je daar door laat opnaaien.

groetjes lara

ik heb dan ook wel een duur zadel, maar dat zegt niets, ik blijf wie ik ben, niet meer en niet minder. Erger me vaak ook op concour, komen ze aan met die dikker trailers van 30.000 en kom ik aan met me trailertje van 26 jaar oud, maar dat ding van mij is al 26 jaar en die worden nog geen 15. Dus wat zegt duur, HELEMAAL NIETS

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-07-13 23:50 ]</font>

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:55

Desiree zei : En dan moet je maar zeggen "tsja, jammer dat een goede zit NIET te koop is."

hahaha die vind ik echt vet@!! niet alles is te koop Haha! Haha! Haha! *LOL* *LOL*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 23:05

Schiet mij een leuke NVVR anekdote te binnen.
Op mijn eerste NVVR weekend staan we bij de wei naar de paarden te kijken, het grootste ratj-toe wat je in NL maar bij elkaar kunt verzinnen, zegt iemad: dit is toch veel leuker dan al die KWPN-ers op een wedstrijd, kijk dat koffievosje daar lekker draven (mijn paard). Van wie is dat paard eigenlijk? Zegt een ander: Dat paard is van een van de nieuwe mensen die er zijn. Dus ik zeg: klopt, ze is van mij.
Vraagt die eerste weer: wat voor paard is het? Ik dus: een KWPN-er. Persoon in kwestie wilde wel door de grond, de andere toehoorders kwamen niet meer bij.

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:21

Op elke stal heb je wel die tuthola's die denken dat ze alles zijn en nodig vinden om anderen af te gaan katten. Maar ik vindt het wel grappig om te lezen dat jouw paardje niet helemaal met de kritiek eens was en vervolgens dus gek ging doen. Het gaat erom wat jij van het paardje vindt, daar gaat het om. Als jij er maar plezier in heb moet je de anderen maar lekker laten kletsen. Ga lekker door!!