Maar heel leuk voor je hoor! Klinkt in ieder geval goed! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n moeder!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
My Dominique schreef:ik vind hem echt heel leuk!!
ik zou zelf deze maat niet erg vinden
je bent klein, en je moeder is klein
en als ik naar ciska kijk (zelfde verhaal) zal jij niet een enorme groeispurt krijgen
wat kost deze?
Jessie88 schreef:Euhm, om nog ff terug te komen op die leuke shetlanderIk ben ook begonnen met een shetlander, maar dan een hele kleine
en mijn ouders vonden dat ik eerst maar eens moest bewijzen dat ik goed voor hem kon (kan
) zorgen en dat ik die verantwoordelijkheid op me kon nemen... je kunt het dus zien als voorbereiding op een grotere pony. Ik was toen 12 toen ik hem kreeg *en ben nog steeds verliefd op mijn kabouterpaardje
*
gabyfedde schreef:Ze ziet er leuk uit, maar ik zou toch echt voor een D-pony gaan. Je gaat binnen nu en 2 jaar een groeispurt krijgen en dan ben je misschien al weer te groot. Ik denk dat je beter naar een pont van 1.40 kan kijken. Daar kan je nu mee rijden en waarschijnlijk over 4 jaar nog steeds! En met een pony van 1.30 blijft dat afwachten!
Summertje schreef:Als de prijs je weerhoudt om een grotere pony te kopen, kun je er misschien ook wel voor kiezen om een jaarling te kopen. Moet je misschien wel even wachten voor je er op kan. En je moet natuurlijk de mogelijkheden hebben een jonge pony te kunnen opvoeden, ruimte en hulp van een ervaren iemand. Het is maar een idee.