Mag misschien een pony'tje!! MISSCHIEN!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:48

Jammer! Ik zie kruisjes Scheve mond !
Maar heel leuk voor je hoor! Klinkt in ieder geval goed! Ik zou maar zuinig zijn op zo'n moeder! Knipoog Haha!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 18:40

Het wordt deze pony niet want deze vind mij moeder te klein :'(

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:40

En daar heeft ze groot gelijk in! Klinkt heel bot, maar je bent al 11 en die pony is 1.13. Misschien zou je er nu wel op passen, maar volgend jaar zaker niet meer. En dan is het heel moeilijk om hem weer weg te doen (ik spreel uit ervaring, zie profiel). Je kan veel beter kijken naar een D-pony, dan heb je er zeker nog een paar jaar plezier van!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:08

jep misschien wel beter een grotere maarja wle jammer dat je geen paadje mag.........nu maar op zoek dan naar een grotere en zelf alvst sparen om mee te betalen

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 11:58

ik vindt deze pony ook erg leuk!! ( heb er nog wel veeeeel meer gezien) maar hier is die:
Zeer mooie 5 jarige B-pony ruin.
Stokmaat: 1.24m. Deze pony heeft
veel uitstraling en is netjes gereden,
vindt springen ook erg leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:27

Leuk beestje, ondeugend koppie! Maar ik zou toch gaan voor een pony van tenminste 1.40 m, gezien je leeftijd, je gaat straks ineens heel hard groeien. Je past al gauw niet meer op een kleine pony. Een D-pony heb je langer plezier van! Succes!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:57

maar het gaat niet alleen om het rijden hoor!! en ik krijg volgens mij pas als ik echt wat ouder ben een groei spurt!! En als ik er te groot voor ben ga ik er wel wat anders mee doen!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:58

ik vind hem echt heel leuk!!
ik zou zelf deze maat niet erg vinden
je bent klein, en je moeder is klein
en als ik naar ciska kijk (zelfde verhaal) zal jij niet een enorme groeispurt krijgen
wat kost deze?

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 14:40

My Dominique schreef:
ik vind hem echt heel leuk!!
ik zou zelf deze maat niet erg vinden
je bent klein, en je moeder is klein
en als ik naar ciska kijk (zelfde verhaal) zal jij niet een enorme groeispurt krijgen
wat kost deze?

Weet ik nog niet want dat stond er niet bij en ik heb ze gemaild.
dit is de site waar die staat:
http://www.goldwinshoeve.nl/advertenties.html#

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 14:41

O ja zijn naam is Casper

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 00:24

Euhm, om nog ff terug te komen op die leuke shetlander Haha! Ik ben ook begonnen met een shetlander, maar dan een hele kleine Lachen en mijn ouders vonden dat ik eerst maar eens moest bewijzen dat ik goed voor hem kon (kan Haha!) zorgen en dat ik die verantwoordelijkheid op me kon nemen... je kunt het dus zien als voorbereiding op een grotere pony. Ik was toen 12 toen ik hem kreeg *en ben nog steeds verliefd op mijn kabouterpaardje Lovers*

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 08:23

Jessie88 schreef:
Euhm, om nog ff terug te komen op die leuke shetlander Haha! Ik ben ook begonnen met een shetlander, maar dan een hele kleine Lachen en mijn ouders vonden dat ik eerst maar eens moest bewijzen dat ik goed voor hem kon (kan Haha!) zorgen en dat ik die verantwoordelijkheid op me kon nemen... je kunt het dus zien als voorbereiding op een grotere pony. Ik was toen 12 toen ik hem kreeg *en ben nog steeds verliefd op mijn kabouterpaardje Lovers*

en heb je dat bewezen?endus een grotere pony gekregen waar je ook op kan rijden?

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 18:01

ik ga zaterdag bij een andere pony kijken!!
hier de foto en de info:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
( ik hoop dat de foto's het doen!!)
info:

-naam:Jessica
-ong. 1.30 m
-Lief
-Bereden
-3 mei 2003 wordt zij 6 jaar!!

Ik vind haar wel leuk!! Nou maar hopen dat het iets is!!!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:05

wat een schatje zeg!!
jij kiest wel echt de schattigste eruit!
ik hoop ook dat het een leuke is en dat je m krijgt!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:05

Ze ziet er leuk uit, maar ik zou toch echt voor een D-pony gaan. Je gaat binnen nu en 2 jaar een groeispurt krijgen en dan ben je misschien al weer te groot. Ik denk dat je beter naar een pont van 1.40 kan kijken. Daar kan je nu mee rijden en waarschijnlijk over 4 jaar nog steeds! En met een pony van 1.30 blijft dat afwachten!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:06

gabyfedde schreef:
Ze ziet er leuk uit, maar ik zou toch echt voor een D-pony gaan. Je gaat binnen nu en 2 jaar een groeispurt krijgen en dan ben je misschien al weer te groot. Ik denk dat je beter naar een pont van 1.40 kan kijken. Daar kan je nu mee rijden en waarschijnlijk over 4 jaar nog steeds! En met een pony van 1.30 blijft dat afwachten!

ja dat is idd misschien wel beter ja, dan kun je er wel langer op blijven rijden.

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 18:17

maarhet gaat toch niet alleen om rijden!! en mijn zus zou ook nog op een poony van 1.30m kunnen rijden en ik wordt maar een heel klein beetje groter!!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:18

ja dat snap ik, je moet ook gewoon een pony kopen die het beste bij je past, als je dan maar geen spijt krijgt als je te groot word. Dan maakt het ook helemaal niet uit!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:20

En wie zegt dat???????? Ik was op jouw leeftijd ook een dwerg (1.35 ofzo), maar 2 jaar later 1.45 en weer 2 jaar daarna 1.65.
Ik zou gewoon geduld hebben en naar een grotere pony zoeken, want je krijgt echt spijt denk ik. Maar het is jouw keuze en jouw geld, dus moet je het zelf weten!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 18:21

ik weet ook wel dat je beter een pony van ong. 1.40m kan kopen maar als je zo klein blijft waarom?? Een kleinere pony kan ook leuk zijn!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:23

de kleinere zijn vaak wel schattiger, toch? En zolang je niet te groot word, heb je er toch lang plezier van.
Je kunt er idd veel andere dingen mee doen, als je voor rijden misschien te groot word.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:26

Als de prijs je weerhoudt om een grotere pony te kopen, kun je er misschien ook wel voor kiezen om een jaarling te kopen. Moet je misschien wel even wachten voor je er op kan. En je moet natuurlijk de mogelijkheden hebben een jonge pony te kunnen opvoeden, ruimte en hulp van een ervaren iemand. Het is maar een idee.

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 18:42

Summertje schreef:
Als de prijs je weerhoudt om een grotere pony te kopen, kun je er misschien ook wel voor kiezen om een jaarling te kopen. Moet je misschien wel even wachten voor je er op kan. En je moet natuurlijk de mogelijkheden hebben een jonge pony te kunnen opvoeden, ruimte en hulp van een ervaren iemand. Het is maar een idee.

Ja de stal waar die komt te staan bij *Jolanda* hier van bokt! Maar Jolanda heeft het al druk genoeg, ze loopt stage en heeft pony's te berijden en 2 aan het inrijden dus dat gaat een beetje moeilijk dat zie ik toch niet zitten een jaarling.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:56

mmm misschien eenhaflinger?die zijn minstens 1.40 en die zijnsterker dus kun je er langer oprijden ook al ben je er eigenlijk te groot voor

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 20:21

Hoi,
Het lijkt me niet zo handig voor een meisje van 11 om een jaarling te kopen, die moet je in de opfok doen en niet de hele dag mee gaan knuffelen
Shetty past nog prima op een pony van 1.20-1.30. en daar past ze over een paar jaar ook nog wel op hoor en wat zou het als ze ffies te groot is voor d'r pony. Ze gaat geen wedstrijden rijden ofzo hoor, als ze er maar lol mee heeft

Groetjes Jolanda