te openen, dit ís dierenmishandeling.
Zielig.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirr__ schreef:Ik vind dat mensen die nog nooit een rodeo in het echt gezien hebben en die enkel enkele filmpjes op youtube bekeken hebben over rodeo, als héél erg snel gaan roepen dat het dierenmishandeling is. Ik vind dat je eerst ergens volledig op van de hoogte moet zijn vooraleer je gaat oordelen en zeker veroordelen.
Eponastable schreef:Kirr__ schreef:Ik vind dat mensen die nog nooit een rodeo in het echt gezien hebben en die enkel enkele filmpjes op youtube bekeken hebben over rodeo, als héél erg snel gaan roepen dat het dierenmishandeling is. Ik vind dat je eerst ergens volledig op van de hoogte moet zijn vooraleer je gaat oordelen en zeker veroordelen.
Dat is in de Rodeo echt niet nodig hoor... denk dat we ons wel een beeld kunnen vormen en een oordeel zonder tot daar te hoeven gaan.
betaal jij even een ticket tot in de USA voor ons? dan wil ik graag even gaan kijken
Eponastable schreef:Ieder zijn ding Hannes,
Het gebeurd niet overal zo zoals hier op de film maar die flankriem die vind je volgens mij overal, of bestaan er Rodeo's zonder flankriemen?
Ik zou ook niet blijven stilstaan met een stroomstoot tegen men kont.
OKHannes schreef:Ik heb me lang onthouden te reageren, maar doe het bij deze toch. Vind bovenstaande reactie erg kort door de bocht.
Ik sluit me bij Kirr aan. Let wel, ik zeg hierme n iet dast ik overal achter sta!!! Maar kijk wel goed naar de feiten (en geen subjectieve youtube filmpjes) voordat ik een oordeel vorm.
Verder heb ik in het andere topic al alles gezegd wat ik aan feiten (uit mn mijn eigen studie amerikaanse geschiedenis). Daarnaast ben ik ook irl naar en grote rodeo in de USofA geweest voordat ik uberhauptmijn eigen beeldvorming kon vormen. Verder trek ik me hier weer terug.