1 hindernis en ook nooit weer voorgekomen, toch vind ik dat voor mezelf heel wat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jester_ schreef:Tantjeuh
Maar Bparcours met een D pony is 80 cm
. Maargoed, als het er toch over gaat: Ik ben van België, heb met mijn pony altijd LRV gereden, waar de hoogtes voor D's zijn: B = 90, L = 100, M = 110 (En nee, er is geen Z bij de pony's bij LRV).
Ik ben namelijk als de dood om te springen, en dan is 1x 80 cm springen al helemaal geweldig.

(en niet op de hoogte maar meer op m'n pony.. ze doet het toch maar ff voor me!
)
.Shattered schreef:Waarom zou je je er druk om maken? Als iemand een persoonlijk record gesprongen heeft is dat toch leuk voor die persoon?
Wat zou het dan uitmaken dat het geen parcours is, daar gaat het toch ook niet om in zo'n topic? Het gaat er toch om dat de ruiter trots is op het behaalde record.. Na een record komt dat parcours vanzelf wel.
Ik snap het nut niet echt van dit topic. Het klinkt heel erg als een sneer naar die trotse ruiters.. en al kunnen ze geen heel parcours springen.. who cares?..
Joolien schreef:Shattered schreef:Waarom zou je je er druk om maken? Als iemand een persoonlijk record gesprongen heeft is dat toch leuk voor die persoon?
Wat zou het dan uitmaken dat het geen parcours is, daar gaat het toch ook niet om in zo'n topic? Het gaat er toch om dat de ruiter trots is op het behaalde record.. Na een record komt dat parcours vanzelf wel.
Ik snap het nut niet echt van dit topic. Het klinkt heel erg als een sneer naar die trotse ruiters.. en al kunnen ze geen heel parcours springen.. who cares?..
Ik bedoel is dat ruiters zich vaak heel erg focussen op de hoogte of wat dan ook, terwijl de sprong zelf een van de makkelijkste onderdelen is van het parcours springen. Wat bedoel ik daarmee?
Het controleren, aanrijden en passen en netjes lijnen rijden, dat vind ik veel belangrijker dan hoogte...
Snoevie schreef:maar wat maakt dat nou uit!
als iemand gewoon trots is op de sprong die gemaakt is?
Snoevie schreef:ja,maar kan jij dat afzien aan een topic?
laat die mensen toch trots zijn!
misschien krijgen ze wel les,weet jij veel.
ik snap werkelijk niet waarom mensen daar dan zo heel serieus op ingaan terwijl je vaak niet eens weet hoe het zit.
ok tenzij iemand het heel duidelijk zegt,maar anders mag iemand toch trots zijn op een record?