Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:marquez1 schreef:Ik rem niet. Ik heb als eens een konijn aangereden. Ik reed 60/70 met de trailer er achter. Schiet er ineens een konijn voor, tja jammer voor het konijntje maar ik ga echt niet remmen met al dat gewicht achter me.
Gewicht is het punt niet. Met mijn lege vrachtwagentje rem ik wel, indien er geen anderen gevaar lopen en dat wagentje weegt ook leeg echt wat meer dan jouw geladen combi. Met een paard erop, zelfs dwars geladen, rem ik niet voor dieren.
. SB_Beessie schreef:Ik zou het zelf wel doen, als ik er geen weggebruikers of me paard mee in gevaar breng. Als ik neit kan remmen zou ik altijd gas lossen en proberen uit te wijken.
) Lisaa123 schreef:Ik rem voor alles, en ik heb geen auto dus weet niet hoe ik reageer met paard erachter. Maar als ik met mijn paard aan het fietsen ben stop ik ook, paardje stopt toch wel als ik stilsta^^
Adil18 schreef:Lisaa123 schreef:Ik rem voor alles, en ik heb geen auto dus weet niet hoe ik reageer met paard erachter. Maar als ik met mijn paard aan het fietsen ben stop ik ook, paardje stopt toch wel als ik stilsta^^
Als jij met jouw paard aan de fiets het voor elkaar krijgt een gezond en fris konijntje dood te rijden krijg je van mij een krat bier...of breezer, whatever
Maar, het ging om het idee, bedoelde niet letterlijk dat ik een konijn uberhaupt aanrij, want ik zie nooit wilde konijnen
Jaime_ schreef:Denk ook dat ik met de trailer niet zou remmen, tenzij het echt mogelijk is dan geef ik natuurlijk niet nog wat gas..
Heb zelf een keer een duif overreden in een tunnel, reed een dikke BMW achter me die het gas flink intrapte dus het was n snelle overweging, de duif of ik en de bestuurder achter mij + die dure BMW kapot, remmen was dus geen optie.. Ben daarna gestopt, duif was nog niet helemaal dood, ben er in de achteruit en toen in de vooruit nog een keer overheen gereden![]()
Vind het erger als een beestje daar halfdood ligt dan helemaal dood..
Kon die nacht trouwens niet slapen..

Pistasche schreef:Net hadden wij zoiets raars! We reden op de weg terug naar huis (geen drukke weg) en in een keer schrikt mijn zus zich helemaal dood en we stonden bijna stil maar we voelden al dat de auto over iets heen reed. Dus ik snel achterom kijken en ik zag nog een kat rennen. Wel de andere kant op.
Dus wij later toen we thuis waren nog even teruggelopen en geen kat te bekennen, ook niet op de weg of in de bosjes (express gekeken of hij daar niet lag met verwondingen). Zo raar, we voelde wel dat we over iets heen reden maar ik zag die kat nog heel hard rennen dus ik hoop dat die kat niets heeft.