Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
double schreef:Bedenk je namelijk ook dat je niet zomaar meer een dagje/weekje weg kunt, of even lekker op vakantie.. Er moet altijd wat geregeld worden voor je paard!
hestejente schreef:Dat ligt eraan. Als je 'm in volpension zet kan het best, en als hij op de wei staat en een eigenaar van een ander paard in de kudde checkt elke dag even of hij nog 4 benen heeft en of hij z'n voer nog lust kun je best een weekje weg

hestejente schreef:@ NicoleHorses: en zelf heb je ook maar een half jaar bij een manege gelest?
@ TS: kijk gewoon zo veel mogelijk rond, lees en blijf zelf nadenken, blijf kritisch. Niet alleen op de manege rondlopen, ook elders zijn paarden en zoek die op, hoe breder je horizon/kennis/basis (hoe je het ook wil noemen) hoe beter je een beslissing kunt nemen. En zo kun je je beter verdiepen in wat voor paard (karakter, doel, ras, noem maar op) je graag zou willen
Pony_chicka schreef:XxFristixX schreef:een pony hoeft echt niet naar je toe te komen om het te laten ''klikken''.
het moet wel klikken tussen jullie anders macheert het nooit goed betweter
Pony_chicka schreef:trek je alle negatieve reacties niet aan ik wil ook een paard en heb al een op het oog. Het is inderdaad niet genoeg proef te rijden alleen. je moet ook weten of het gaat klikken. Ik ken iemand en die heeft een paard gekocht en kwam al van de eerste keer dat ze elkaar zagen naar haar toe. het is dus wel bealngrijk dat
je paard naar je toe komt als teken dat het gaat klikken tussen jullie. Je moet je natuurlijk de vraag stellen waar je je paard gaat kopen voor jij is het denk ik beter dat je een ouder paard neemt van de manege ofzo... ik wens je nog veel sucse x evààh
![]()