Als je Melano nù wel zou kopen, zou je haar dan nooit meer verkopen. Of zou je haar dan misschien verkopen als je 18 was en bij de paarden zou willen?
Ik snap echt dat het moeilijk voor je is om Melaan weg te doen, heb het zelf ook vaak genoeg meegemaakt dat een paard waar ik ècht heel veel van hield weg moest...

Maar stel dat je Melaan dan weg moet doen als je 18 bent, dan word het (lijkt mij) alleen maar moeilijker. Dan ken je haar nòg langer, heb je (waarschijnlijk) nòg meer met haar bereikt, heb je een nòg betere band met haar gekregen...
Dan komt er ook nog bij dat jij nog groeit en Melaan waarschijnlijk niet (of niet veel meer iig!).
Ik zou vorig jaar mijn verzorgpony krijgen van de eigenaren (zijn hele goede vrienden van mij

Tòen vond ik dat heel erg, maar nu weet ik dat het beter is geweest. Nù heb ik een paard, waar ik gewoon goed op pas en beter bij mij past qua karakter.
Afscheid had ik al genomen, al was dat ook niet makkelijk, helemaal niet zelfs.
Elke dag kijk ik naar de tekening die Natascha van haar heeft gemaakt en elke dag mis ik haar nog een beetje. Maar ik weet gewoon dat ze het daar goed heeft...
Ik zou denk ik Melano toch verkopen, ik weet het; ik zeg het makkelijk, ik ken Melano helemaal niet...
Toch denk ik dat je er beter aan doet om een paard/E-pony te kopen..
Maar dat is mijn mening..