Afgelopen voor Lodewijk (dressuurrijden)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:29

Je hebt inderdaad veel geluk gehad gezien zijn wobbler verleden. Ten eerste dat je nog op hem kon rijden, en niet zomaar rijden, nee, je bent in het Z terecht gekomen met hem. Lodewijk zal ook een paard zijn met een groot hart. Natuurlijk verdient hij het om bij jou te blijven maar ik had ook niet anders van jou verwacht. Zou het niet leuk zijn om hem in te gaan spannen?

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:32

Ook ik schrok toen ik de titel las.
Gelukkig bestaan er nog mensen die niet ten koste van hun paard vanalles willen bereiken.
En je Lot blijft je Lot of hij nou wel of niet die zwaardere oefeningen aan kan. Hij zal toch je vriendje blijven!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:34

Tsja wat een wereld paard is het toch zoveel inzet en wil. Geweldig dat hij op wilskracht naar het Z is gelopen. Ik schrok wel van de titel net als veel anderen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:41

Zoals ik al zei: er is nog zo veel meer wat je met een paard kunt doen, Z-dressuur is niet het enige zaligmakende. Leuk dat je eens endurance wilt proberen Kim, en zoals Desiree zegt: misschien is aangespannen rijden een optie? Volgens mij heb jij namelijk best een veelzijdig paard...

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:42

Jeetje meid.... ik schrok me ook een ongeluk van je titel.

Ik zat er toevallig gisteren aan te denken je een pb te sturen om te vragen hoe het met Lodewijk was....

Heel jammer dat je met hem niet meer verder kunt, maar gezien zijn verleden ben je al heel erg ver gekomen en is dit een heel eerlijke beslissing. Toch wel even slikken denk ik voor je? Huilen

Fijn dat hij in ieder geval bij jou mag blijven!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:44

kim kies je titels toch iets anders, als half bokt te vroeg overlijdt doordat ze teveel met stress te maken hadden, mag je je flink schuldig voelen Tong uitsteken.
Voor lottel is dit de beste beslissing, hij heeft alles gegeven om zover te komen maar hier houdt het gewoon op. Orbaldo staat klaar om zijn plaatsje in te nemen en ook hinke zal er zin in hebben. Geef lottel maar een knuffel van mij en binnenkort kom ik m een knuffel brengen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:12

jeetje joh, wat vervelend voor je.
Maar ik vind het wel een hele eerijke beslissing, in het belang van het paardje, goed hoor!!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 10:50

Gelukkig kun je met een goed gevoel terug kijken op wat je allemaal met hem bereikt hebt in vrij korte tijd!
En nu kan Lottel verder als show- en recreatiepaard en kunnen je andere toppers opgeleid worden tot dressuurtoppers. Want met Orbaldo kom je vast erg ver! Hinke heb ik nog nooit IRL gezien, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in.

Het is echt een eerlijke beslissing van je dat je Lodewijk gunt wat hij verdient!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:29

Dit soort titels zouden verboden moeten worden Boos! Knipoog

Het is fantastisch wat je met hem hebt bereikt en, ook al rij je straks geen dressuurwedstrijden meer, je maatje zal hij altijd blijven. Jullie vinden vast wel een andere tak van sport om lekker bezig te blijven.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:43

Eerlijk van je Kim! Heel eerlijk tegenover Lot. Hij heeft het altijd zo super gedaan!
Het is een superpaard heeft ondanks zijn Wobbler nog zoveel bereikt! Toppaard.
En het belangrijkste in het leven kun je nog steeds met hem doen, namelijk:

Lekker pootjebaden in zee Haha!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:46

Jeetje kim wil je mij nooit meer zo laten schrikken Knipoog
Die titel doet toch echt iets anders vermoeden.
Maar wat goed van je dat je onder ogen ziet dat Lodewijk z'n top bereikt heeft! En alsnog zijn we heel trots op wat je met hem bereikt hebt, het is immers maar een kreupel hobbelpaard Knipoog
Nee hartstikke knap dat je voor je paard kiest en niet kostte wat het kost deZ2 wilt bereiken. Geef Lot een knuffel van me.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:57

Ik dacht ook dat hem een eenmalige reis stond te wachten!

Gelukkig niet, alhoewel dit ook heel sneu is natuurlijk!
Aan de andere kant mag je in je handen wrijven dat je nog zover bent gekomen met hem, je kan toch nog volop van hem genieten en zometeen gewoon met je hengst er vol voor gaan!
Succes!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:51

Het volgende streven voor Lodewijk; Z-mennen!!!!
Wedden dat 'ie het leuk vindt, wij hebben alle spullen, probeer het een keer. Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 16:15

Haha Albert grapjas.
Mennen zou ene optioe zijn maar daar heb ik zelf geen lol van.eens in de zoveel tijd met iemand mee op de kar vind ik wel leuk maar om mijn paard nou ergens te laten beleren tuig en een wagen aan te schaffen voor die 2 keer perjaar vind ik dan ookwel wat tekostbaar
enne zal de titel wel even aanpassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:18

Tjeee wat jammer toch. Maar je geeft zelf al een beetje aan dat je wist dat dit er ooit aan zat te komen. En als je het dan toch nog tot het Z hebt geschopt met Lodewijk dan mag je super trots zijn.
Ik heb jullie een paar keer in de ring mogen bewonderen en Lodewijk is absoluut een paard met een gouden karakter, Z dressuur is niet zaligmakend. Ik denk dat je heel snel een andere leuke invulling zult geven aan het samen rijden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:25

Gelukkig had je de titel aangepast, dus mijn schrikreactie was gematigd...

Heel eerlijk van je Kim dat je de beslissing hebt genomen, en ik wens jullie samen nog heel veel plezier zonder de prestatiedruk. Lottelbeest zal een ander heel erg gelukkig maken, en jij kunt met je andere paarden door, zonder helemaal afscheid te moeten nemen...

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:06

Ik had het gisteren al van Theun gehoord en het is idd rot nieuws.

Gelukkig heb je lekker de ruimte om hem een goede oude dag te gunnen. En misschien kan hij dan wel mooi de jonge veulentjes opvoeden.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:14

Dat idee van Yootha is zo gek nog niet Haha! Krijg je allemaal van die kleine lieve Lodewijkjes. Nouja, niet helemaal natuurlijk, maar wel van die lieve net-zo-goed-opgevoede-Lodewijkjes Haha!

Ik wil echt snel langskomen om te kijken hoe de boerderij eruit ziet en hoe het met Lottel gaat nu Lovers

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:40

Pff wat moet dat raar zijn zeg! Maar zoals je zelf al beschrijft je wist het al een beetje van te voren. Gelukkig heb je het altijd een beetje in achterhoofd gehouden. Heel veel succes met Lodewijk. En ik hoop maar dat hij in andere dingen mag gaan uitblinken!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:59

Ach, er liggen toch nog steeds heel wat fijen rij-uurtjes in eht verschiet. Ik vind het reuze knap van Lodewijk dat hij zo ver gekomen is, en je hebt er knap op gepast, anders was dat immers nooit gelukt.
Nog veel plezier met hem, buiten de wedstrijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 01:46

Ik vind het toch petje af dat je hem zover hebt weten te krijgen. En nog meer petje af, dat je zelf de keuze maakt om te stoppen met hem. Ipv door te gaan tot hij er bij neervalt. Daar lopen zat ruiters van rond.

Gelukkig kan hij wel lekker blijven genieten bij je. En heb je nog wat leuks op stal staan voor de sporttoekomst.