Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xtostarlight"]
[quote="*tijn* schreef:Laat je er een maken? f koop je gewoon een bestaande. Leuk dat je ook endurance wilt gaan rijden!
Guinni schreef:Mischien wordt Kootwijk afgelast maar als het kan doen wij daar mee.
Wij hebben 2 Endurance paarden. Allebei zijn ze volbloed arabier:
Patent (NikelxGwizd) hebben we nu 3/4 jaar en hij is 8 jaar. We rijden n klasse I en II met hem, hij is een hengst en doet soms wel opgewonden maar als hij wat meer ervaring krijgt hopen wij dat dat minder invloed gaat hebben op zijn hartslag.
Voltrack (DrugxAswan) hebben we nu iets van 3 jaar en hij is 7 jaar oud. Hij is klasse III startgerechtigd maar hij loopt met Patent nu klasse II. Hij heeft al behoorlijk wat wedstrijd ervaring (meer dan 600 wedstrijdkilometers) en is dus ook heel erg rustig op de wedstrijd.
We hopen dat we dit jaar een keer een klasse III met alleen Vol of ook met Patent kunnen rijden, maar met de vogelpest gaat dat misschien wel moeilijk worden...
Karin schreef:De rit in Norg is NIET afgelast in verband met de vogelpest, maar omdat de vergunningen niet rond kwamen met de landeigenaren. Dit alles dankzij een wilde wedstrijd van mountainbikers die een ravage in het bos hebben achtergelaten (waarvoor dank). Dat is twee weken geleden al bekend gemaakt. Rondom Norg is trouwens geen vervoersverbod, wij gaan morgen naar de cross in Roden en dat is nog geen 10 km verderop...
Fasel schreef:Wij rijden endurance en onze twee paardjes zijn arabische volbloeden.
Summertje. Ik ben uit het bestuur gestapt maar ik wil je nog wel even digitaal een formuliertje sturen. Geef maar een gil als je dat wil. Informatiepakketten zullen even op zich laten wachten ben ik bang.
*tijn* schreef:Hai Djilan.
Cool man! Wat is jouw manier van trainen?
Guinni schreef:Tijn: Heb je nog nooit een wedstrijd gereden? Maar wel een paard getraind? Waarom mocht je er dan geen wedstrijden mee rijden???
Ik vind het erg jammer dat Kootwijk niet door kan gaan.
Ik denk dat er nog best veel worden afgelast, want heel veel zitten ook daar bij de veluwe. En het ziet er niet naar uit dat de vogelpest morgen ophoudt
Westernfreak schreef:Ik rijd ook endurance met mijn draver. Ik heb net een wedstrijd gereden (KWB) en dat ging super!
Helaas gooit de vogelpest roet in het eten, want Kootwijk en Zelhem zijn afgelast.
Laten we hopen dat er niet meer zullen volgen....