*auw* Ik heb gister mn bekken gebroken!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:16

aaaauuuuuwwww! dat doet zeer! zeker balen ook dat je voorlopig niet kunt rijden.
Gelukkig bestaat Bokt: kun je lekker over paarden kleppen!
Heel veel beterschap en sterkte komende tijd!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:27

Zo das geen mooi bericht! Ik ben ook al eens zo gevallen maar het was gelukkig toen niet gebroken,maar wel zwaar gekneusd.
En ik weet dus hoe veel pijn je er van hebt,balen joh,doe het in ieder geval rustig aan.Want ook al denk je dat het over is soms voel je het maanden later toch weer.Dus doe voorzichtig!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:45

ik ben 2 zomers terug van mijn jonge fjordje (toendertijd nog van mij ) gevallen en had mijn bekken zwaargekneusd...
ik kon 3 dagen niet overend komen en heb er ontzettend last van gehad...
wat ik je wil aanraden is om goed op te letten dat je er geen last van blijft houden...
voor mij is het 2 jaar terug maar elke keer als ik opsta heb ik pijn in mijn bekkenpartij.. overgehouden aan die kneuzing. dat is ook erg lastig met rijden dus als je het niet vertrouwd ga dan naar de fyshioterapeut

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 14:49

klinkt pijnlijk!!!!
sterkte ermee hoor!

Danijelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 18:29

Auw! Balen! Best ook vervelend als je lang moet wachten en achteraf blijkt dat je je bekken hebt gebroken..

Nou veel sterkte, en hopelijk geneest het allemaal zeer snel!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 18:42

Tja, op het moment gaat het eigenlijk al brij goed, ik kan alweer een heeeeeeel klein beetje lopen (lijk net een zwaar bejaarde, hahaha Haha! ).
Volgens de dokters daar kwam het weer helemaal goed, dus laat ik dat maar hopen.....
Ik heb er gelukkig niet superveel last van, k heb ook pijnstillers gekregen, maar alleen als ik beweeg doet het wel een beetje zeer.. soms krijg je ineenkeer zoon pijnscheut..

Iedereen is in elk geval wel heeel erg lief voor me Ach gut , ik krijg allemaal snoep en chocola en bloemen haha! En ik kan lekker dingen bestellen zo van: haal eens wat te drinken voor me!

Met Joop en Ollie is trouwens alles goed, al zal joop wel een tijdje stil moeten staan nu ik niet kan rijden. als mn moeder zin heeft mag ze natuurlijk wel, maar echt veel tijd heeft ze niet.
Ik heb trouwens ollie een tijdje terug voor het eerst in het Z gestart (nog even snel voordat te puntenregeling zou veranderen Schijnheilig ) maar dat ging bedroevend slecht! hahaha!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:36

veel sterkte, ik heb dit ook eens meegemaakt met een paard, maar had gelukkig alleen wat gekneusde ribben. Ik hoop dat je snel weer kan rijden.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 22:59

Heel veel sterkte, ook ik heb een bloedhekel aan paarden die omhoog komen Frusty Ik ken ook iemand die zijn bekken had gebroken, opgelopen tijdens een motorongeluk, ook hij loopt weer hoor Gaat helemaal goed komen! In no-time zit je er weer bovenop! Ach gut

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 07:35

He, bah, wat vervelend voor je. Gelukkig maar dat Bokt bestaat om je door je vrije tijd heen te helpen Haha!
Ik hoop voor je dat je er gauw weer helemaal bovenop bent. Beterschap!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:55

Fijn dat het goed gaat met de paarden. Ollie al naar de hengst geweest? (was geloof ik de bedoeling?)

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 13:24

Mn moeder is gisteren met ollie naar de hengstenboer geweest om te kijken of 'ie hengstig was (je kan dat zo moeilijk zien bij em) maar het was niet niet genoeg, dus we gaan deze week nog een keer!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:30

Jee wat erg joh! Succes en beterschap.. Ach gut

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 20:27

T gaat al weer een stuk beter met me,
ik kan alweer een beetje lopen
Vandaag zijn we weer voor controle naar t ziekenhuis geweest, en alles was nog goed volgens die mensen daaro!
Ik herstel eigenlijk opvallend snel, maar moest van die dokter zeker nog een maand wachten met paardrijden.... Frusty

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:34

Zeer pijnlijk!!!
En tis dan zo jammer dat je zo weinig kunt, wordt je daar niet helemaal gek van!? vast wel.....
Sterkte en beterschapjes!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:03

jemig de pemig.......
van harte beterschap toegewenst!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:34

Sterkte! Dit is wel rot hoor!!! Ik hoop dat je er straks als het genezen is nooit meer last van krijgt...