kan iemand met vertellen wrom die foto's t niet doen?
ik ga nu,de fries die momenteel door mijn vader in de trailer wordt geladen,staat te wachten

HOU ZOVEEL VAN HEM!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en hij zijn maatjes geworden,en hebben de hele tijd samen rondgerend. Lachen joh,een Shetlander naast een Fries hahahaha!
ach ja
Reggue schreef:femmiel schreef:Wat leuk dat je een friesje hebt
Bonny staat ook alleen maar zer heeft verderop (3weides) 4 andere paarden staan
Zie je,zoiets bedoel ik!![]()
DaanxBien schreef:Ik vind het heel ego van je dat je dat paard alleen laat staan
als je dan toch een stuk aan huis heb neem er dan een pony bij!
Aan alleen een paar uurtjes heeft zoon paardje niks als hij daartegenover de hele nacht weer alleen moet zijn.
Zo zie je maar weer mensen nemen paarden maar ze denken er niet goed over na wat het allemaal moet inhouden voor het paard zelf
Reggue schreef:DaanxBien schreef:Ik vind het heel ego van je dat je dat paard alleen laat staan
als je dan toch een stuk aan huis heb neem er dan een pony bij!
Aan alleen een paar uurtjes heeft zoon paardje niks als hij daartegenover de hele nacht weer alleen moet zijn.
Zo zie je maar weer mensen nemen paarden maar ze denken er niet goed over na wat het allemaal moet inhouden voor het paard zelf
Kijk eens ff naar de reactie van mij boven je
NonaWen schreef:Ben ik nou de enige die zich hier echt dood aan ergerten haar bedenkingen hier zwáár bij heeft?
Reggue schreef:Heb dit mijn vader laten lezen,en hij was het ermee eens dat ik geen shetje meer wilde,wilde hij namelijk ook niet meer.
Ik vroeg héél voorzichtig of er nog een Fries bij mocht,en hij zei dat hij erover zou denken...vanochtend zat hij op de sites van een stuk of vijf stoeterijen! Hoe is deze instelling,gaat dit wat verbeteren?