BWP-praat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:22

Renske20 schreef:
ik heb Quentin nu 4 jaar, waarvan ik zeker de helft vd tijd de moed wilde opgevenb, hij ging staken&steigeren, gooide zn benen over de bakrand en bleef dan gewoon zo staan, terwijl ik erop zat

hij wilde niet dressuren, niet springen niet buitenrijden, de stal niet in, er niet uit, wei niet in wei niet uit....en dat is allemaal goedgekomen:D

zo te horen een fantastisch karakter Haha! maar wel chique paard!
Ik heb nu al 2jaar een vuilnisbakkie Knipoog maar daarvoor had ik een 7jarige ruin, vos, van Gibramino. Spijtig genoeg was er iets mis met hem. Waarschijnlijk is hij verkeerd ingereden geweest of verkeerd zadelmak gemaakt. Alleszins, hij was gewoon gek in zijn hoofd. Verdrietig

trouwens, ik ken Quirina (van Yuri) ook en in het echt lijkt ze heel sterk op Quentin! Anders neem ik mijn digicamera een keer mee en maak foto's Knipoog
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:37

hey
ik breng morgen wel foto's mee. Als ik ze vind. Oja, die liggen waarschijnlijk in het nieuwe huis! Ik heb maar een foto bij mij, maar de rest toon ik dan deze week van die Gibramino.
xxx

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:21

Ik heb ook een BWP tje, als het goed is doen mijn foto`s in het profiel het nog, anders komen die later wel weer eens.
Kore is haar roepnaam, haar echte naam is Pin-Up van Paemel. Haar afstamming is Feinschnitt I vd Richter X Furioso Z en dus eigenlijk springbloed, maar ik rij er dressuur mee, wat ze niet altijd even leuk vindt!
Over Kore zou ik een boek kunnen schrijven bij wijze van spreken, maar nu eventjes niet...!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:36

de foto's in je profiel doen het niet Scheve mond waarschijnlijk ligt de server er weer uit
xxx

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 20:36

mijn belgisch knollie doet wel goed z'n best met dressuren, maar springen vind ie ook helemaaal leuk
hij is wel een beetje eigenwijs en dominant.
hij heeft een heeeeeeeeeeeel sterk karakter, maar dat maakt hem juist zo leuk, behalve als ie weer moet schrikken van een boom in het bos, die zie je daar ook niet zo veel....

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:37

Mijn bwp'er (ook van Gibramino) is een kanjer. Lovers Ondeugend, een eigen willetje (en niet echt onder de indruk als ik kwaad op hem wordt), maar ook onwijs lief!! Mijn vader noemt hem altijd Mister Ed.... Hij kan nog net niet echt praten, maar zo slim. Z'n favo's zijn overigens springen en buiten crossen. Iemand trouwens ooit gehoord van de fokker Willy Stroobant?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:46

YuriDeGrave schreef:
vader van moeder Wendekreis

Dan heb ik een ver familielidje van jou merrie.

Ik heb een BWP-er, nu toch al redelijk wat jaren. Hij is een Florentijn O (Renville x Nimmerdor) x Wengo (Wendepunkt x Gotthard).
Hij is heel lief, een echte knuffel, wel een heel erg eigen karakter, wil graag voor je werken, tolereert geen oneerlijkheid, ondeugend, stout, kan lekker dressuren maar is eigenlijk een springcrack Haha! Hij heeft goede gangen, pikt dressuur enorm snel op maar heeft niet de extra gangen die ze graag zien bij een dressuurpaard.

En dit is hem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En onder het zadel

Afbeelding
Je kan hem ook zien in mijn avater.