Wat een mooie foto's zeg! En wat een schatje is dat veulentje! Ik hoop dat alles goed gaat met moeder en dochter!
Echt leuke foto's! Die familiefoto is heel erg leuk! Enne 'de man op de foto's ' Dat is stef haar man Echt super cute veulentje!
Een prachtig veulentje!Geniet ervan, ze zijn eerst zo leuk, jammergenoeg gaat dat hele kleine er al zo snel af......
Wauw!! Best een stevige merrie of niet ? Je zou niet zeggen dat ze te vroeg geboren is in ieder geval Mooi veulen hoor!
Aggut, mijn moeder keek toevallig mee, haar eerste reactie: "wat klein" Moet zeggen, dat was ook mijn eerste reactie... Mag ik m jatten?
Stef gefeliciteerd, dit was vast de moeite van het wachten waard.Floortje komt wel een keertje taart eten als ze jarig zijn !
Wat een klein keuteltje zeg! Echt een lekker bolletje wol! Die familiefoto is wel heel gaaf zeg Veel succes en vooral plezier met de kleine Houdini!
Aaah, wat een ontzettend lief en klein veulentje!! Dat hoofdje is echt schattig! Veel plezier nog met haar!
WAT EEN POEEEPPIIEEEEEEEE!!!!Echt een mooi lief en schattig beestje, IK WIL OOK!Nog maals gefeliciteerd, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.