2 Pony's Gevonden in KERKENVELD!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BeeMed

Re: 2 Pony's Gevonden in KERKENVELD!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:52

fijn dat alles weer geregeld is.
maarre wel lekker aso hoor. Als het mijn pony's waren geweest had ik binnen 5 minuten bij je op de stoep gestaan. (uiteraard met minimaal een bos bloemen als bedankje)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:00

>;) en bedankt......

Sjonge,het is weer teveel gevraagd om beleefd te zijn begrijp ik.Getverdemme...als mijn jongens opgevangen waren dan hadden ze echt geen tijd meer gehad om hun laatste hap gras weg te werken na dat telefoontje hoor.Had al voor de deur gestaan voordat de hoorn op de haak hing. :=
Met wat lekkers en een grote bos bloemen en mijn eeuwige dank :o

Maar goed...pony's voor "straf" op stal :roll: ze hebben het er gelukkig levend vanaf gebracht dankzij een verandwoordelijk iemand ;)
Hoe is het met je eigen paardje?

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:28

Nou een normaal bedankje kan er dan ook niet echt af..
Rare mensen hoor }:0 maar je hebt goed gehandeld en het is goed afgelopen!

joyce2

Re: 2 Pony's Gevonden in KERKENVELD!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 07:58

Ik vind het ook aso hoor, dat er geen bedankje vanaf kan en dat ze niet eens de moeite doen om regelen dat de paardjes zsm bij je opgehaald konden worden. Het is maar goed dat Sire is begonnen met de "Nederland word steeds asocialer" campagne, want ook ik merk het elke dag! (sta in een winkel en mensen zijn echt MEGA ongemanierd en onbeleefd tegenwoordig)
Maarja, jij hebt in iedergeval een goede daad gedaan!