Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mar1986 schreef:Tsssss. Iedereen wil een eigen paard/piny, jij hebt er 1 en wil hem niet meer, heb je er van te voren niet goed over nagedacht toen je hem kocht, of was het gewoon een slechte dag voor hem.
Ennuh, ik wil hem wel hebben hoor, heb alleen geen geld voor je, dus vrees dat ik hem niet van je zal krijgen.
MarianneR"]
[quote="Mar1986 schreef:Tsssss. Iedereen wil een eigen paard/piny, jij hebt er 1 en wil hem niet meer, heb je er van te voren niet goed over nagedacht toen je hem kocht, of was het gewoon een slechte dag voor hem.
Ennuh, ik wil hem wel hebben hoor, heb alleen geen geld voor je, dus vrees dat ik hem niet van je zal krijgen.
Yentl"]
[quote="MarianneR"][quote="Mar1986 schreef:Tsssss. Iedereen wil een eigen paard/piny, jij hebt er 1 en wil hem niet meer, heb je er van te voren niet goed over nagedacht toen je hem kocht, of was het gewoon een slechte dag voor hem.