ik wil hem niet meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:02

he,je bent negen jaar,natuurlijk mag je bang zijn,maar ik denk dat je Rebel[mooie naam trouwens]heel veel moet knuffelen,poetsen en vetroetelen zodat jullie goed aan elkaar kunnen wennen.Wedden dat we dan dan over een half jaartje hier op bokt lezen dat jij en Rebel een goude duo zijn!

Mar1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:20

Tsssss. Iedereen wil een eigen paard/piny, jij hebt er 1 en wil hem niet meer, heb je er van te voren niet goed over nagedacht toen je hem kocht, of was het gewoon een slechte dag voor hem.

Ennuh, ik wil hem wel hebben hoor, heb alleen geen geld voor je, dus vrees dat ik hem niet van je zal krijgen.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:25

ik denk dat je het niet te snel moet opgeven. toen ik nog pony's reed heb ik dit ook een keertje gehad. ik vond het echt helemaal niet meer leuk om op mijn pony te rijden. ik wilde hem ook weg doen. maar gelukkig kwam ik er op tijd achter dat de fout niet bij mijn pony lag maar bij mij. ik heb haar toen een tijdje op de wei laten lopen en gelongeerd en wat buitenritten gemaakt. daarna ging het super. helaas moest ik na 2 jaar over op de paarden en moest ze weg. maar als het ging zou ik alles geven om haar terug te kopen. in ieder geval kijk het nog eventjes aan en probeer hier met iemand samen uit te komen. het komt vast weer goed. groetjes

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:29

Net wat iedereen al zegt, niet opgeven hoor!!
Het kan zijn dat Rebel jou nu lekker aan het uitproberen is om te zien wat voor baasje jij wel niet bent.
Laat zien dat jij sterker bent en hem zeker niet de baas over jou te laten worden!
Kom op, doorzetten nu! SJAKKA!!! Haha!

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:36

Je hebt een erg leuke pony
Ik denk ook dat hij jou nou even uitprobeert,maar dat komt echt wel goed!
Geef de moed niet op!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:43

Nou ik vind jouw pony superstoer. Volgens mij is hij gewoon een beetje ondeugend. Maar zo'n grote meid als jij laat zich toch niet op de kop zitten door een pony. Jij bent de baas
Morgen is er weer een dag en je zult zien dat hij dan vast heel veel spijt heeft dat hij vandaag niet zo lief was.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:46

Goh wat hoor ik nu?
Wil je hem niet meer,en eerst vond hem nog wel zo leuk!

Dat geeft niks hoor,iedereen heeft er weleens een paar dagen tussen zitten dat ze hun paardje even niet meer lief vinden.
Maar dat komt allemaal weer goed hoor!

De meneer die mij vroeger les gaf zei altijd.Je kunt alleen net zo goed worden als Anky van Grunsven als je ook op de moeilijkste paarden durft te rijden.Dat is echt waar hoor.
Want van de moelijkste paarden leer je heel erg veel.
Nu zeg jij dat jou pony stout is,maar als jij er op gaat rijden dan word je heel erg goed later!En dan zien we jou straks op TV samen met Anky.
Dus ik denk dat je gewoon veel moet poetsen en knuffelen en dat jij straks heel blij bent dat je een pony hebt.

Ik denk dat jou pony gewoon vervelend deed omdat hij liever in zijn stalletje was gebleven om nog snel even te slapen of wat meer van dat lekkere hooi te eten.

Nu is het al weer een paar dagen later dat je hebt gezegt dat je jou pony niet meer leuk vind.Vind je hem nu nog steeds niet leuk dan?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:48

Ik begrijp precies wat je voelt Melanie Mijn paard is op het moment ook super stout en vervelend en eergisteren lag ik ernaast op mijn bips *auw* ik ben ook erg boos op hem en verdrietig maar het komt wel weer goed hoor. Met Rebel komt het ook echt wel weer goed... maak je maar niet ongerust. Gewoon doorgaan en je zult zien dat jullie band met de dag sterker wordt. Hij heeft zijn naam ook niet mee Haha! Rebel.... ja het zal ook wel echt een klein rebelletje zijn Knipoog

Misschien ligt het ook wel een beetje aan het weer hoor en is Rebel gewoon een beetje fris en jolig... voorjaar in zijn bol Verward

Het is een schattige pony hoor

Maak je geen zorgen en gewoon doorgaan... komt allemaal weer goed.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:00

Mar1986 schreef:
Tsssss. Iedereen wil een eigen paard/piny, jij hebt er 1 en wil hem niet meer, heb je er van te voren niet goed over nagedacht toen je hem kocht, of was het gewoon een slechte dag voor hem.

Ennuh, ik wil hem wel hebben hoor, heb alleen geen geld voor je, dus vrees dat ik hem niet van je zal krijgen.

Wat zet jij een nutteloze berichtjes neer zeg...

Melanie, ik vind Rebel heel leuk hoor! Als je nog maar net een pony hebt gaat het niet altijd meteen goed, want jullie moeten nog aan elkaar wennen. Er zullen vast veel mensen zijn die je willen helpen met Rebel. Die zullen je helpen ervoor te zorgen dat je niet meer bang bent voor hem. Dus....niet meteen opgeven, maar eerst proberen. Anders ben je straks je pony kwijt en dan heb je er hardstikke spijt van dat je het niet hebt geprobeerd. Veel oefenen, en dan komt het vanzelf wel goed, echt waar!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:08

MarianneR"]
[quote="Mar1986 schreef:

[/quote]
Mee eens, waar slaat dat nou op?

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:14

Hoi Melanie!
Ik heb ook net een nieuw paard en ik vind het ook heel moeilijk hoor! En als ik het een keertje eng vindt vraag ik aan een vriendin of zij er eerst even mee wilt rijden, daar is niets mis mee! Als je het lief vraagt willen ze jou ook vast wel helpen.

Het is helemaal niet makkelijk om aan elkaar te wennen. Hij is vreemd voor mij en ik voor hem, dan wil het wel eens een keertje misgaan, maar het is ook heel spannend!
Als jullie elkaar straks wat beter kennen, zul je zien dat het allemaal veel beter gaat, niet opgeven hoor!

Groetjes,

Jola

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:21

Hoi Melanie, Toen ik 9 was kreeg ik ook een dartmoor pony van mijn ouders. Daar ben ik ook heel bang van geworden maar als je gewoon hulp vraagt aan de mensen om je heen en ook naar die mensen luistert komt het helemaal goed. Dartmoor pony's zijn gewoon een beetje eigenwijs maar ook heel erg lief. Gewoon doorzetten dan vind je het straks weer hartstikke leuk!! veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:30

Yentl"]
[quote="MarianneR"][quote="Mar1986 schreef:

[/quote]
Mee eens, waar slaat dat nou op?
[/quote]

Nou ja, ieder zijn mening hoor, maar de rest is idd nutteloos!
Ik moet zeggen dat ik idd helemaal gelukkig zou zijn met een eigen pony!
Maar je moet niet opgeven hoor! Binnen de kortste keren zijn jullie maatjes! Ga lekker poetsen en knuffelen, het rijden komt met les enzo best wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:47

Heyzz Meid!
Ik weet zeker dat het goed komt! Heb ik namelijk zelf ook gehad toen ik 9 was, had ook net een nieuwe pony (leek wel een beetje op rebel). Maar na veel knuffelen, poetsen en rijden is het goed gekomen! Mijn instructeur zei als ik bang was om te vallen altijd dat je nooit van hoog kon vallen, je pony is maar klein. Als je naar boven zou vallen, zou je harder vallen maar dan belde hij de brandweer om me van het dak te halen, als ik naar beneden viel en er daarna weer opging kreeg ik een chocoladebol (alleen de eerste keren). Dus toen vond ik het niet meer erg om te vallen.
Je pony is je gewoon even aan het uitproberen, hij wil weten hoever hij kan gaan. Maar als je wedstrijden gaat rijden moet je er maar aan denken dat al die drukke ponytjes, waarvan rebel er een is, beter scoren omdat ze vaak meer uitstraling hebben!!

Succes!!!