Mijn paard staat nu bijna 5 weken stil en moet nog zeker 7 weken aan de hand stappen (ik mag er wel op zitten met stappen, maar ze is nu toch wel erg fris, dus dat doe ik maar niet. Ik reed haar altijd 5 tot 6x per week.
Ik mis het rijden wel, maar ik vind het (tot nu toe) niet erg op 2x per dag met haar te stappen. Ik vind het ook al leuk om om gewoon met haar om te gaan en te verzorgen. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik dat zou moeten missen.
Als ik een beetje moeite zou doen, weet ik zo een paar adresjes waar ik wel kan gaan rijden, maar ik ben bang dat ik dan te weinig tijd voor Olympia heb en maak, dus daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen.
Begin juni moet ze opnieuw naar de kliniek ter controle. Als dan blijkt dat het nog erg lang duurt voordat ik mag gaan rijden, ga ik misschien wel op zoek naar een paardje om een paar keer te rijden.
Ik kan me best voorstellen dat het nu toch echt bij je gaat kriebelen, na zo lang niet gereden te hebben. Ik denk dat ik dat straks ook wel heb.
rooslover
Geplaatst: 11-04-03 19:28
Goh een half jaar niet gereden..Ik zou me dood vervelen..elke dag stallen uitmesten is ook niet alles.. Ik heb 2 weken niet gereden , gelukkig komt mn paardje morgen weer terug..oef ik weet niet of ik het nog kan .. Maaruh tja veel sterkte met het wachten (wist niet hoe ik het anders moest zeggen)
IngridM
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 08:16
tja, in het begin mistte ik het ook niet hoor, beetje wandelen en tutten, maar ja, na 5/6 maanden heb je wel genoeg gewandeld en gepoetst. Ik heb d'r uiteindelijk niet gekocht om naar te kijken........ maar okee, we geven d'r alle kansen maar he
Tiffany
Geplaatst: 12-04-03 11:38
Ik rijd al bijna een jaar niet meer...........
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 12-04-03 11:58
Mijn pony heeft bloedarmoede gehad (ik reed voorheen 6x per week). Dus op rust, gelukkig niet voor hele lange tijd. Maar ik miste het rijden op hem wel. En nog erger vond ik het om hem zo te zien. Gelukkig is alles goed met hem nu. Wel heb ik nog verzorgpony's, dus rijden kan ik wel.
IngridM
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 16:32
ondertussen heb ik vandaag HEERLIJK gereden op een paard van een bokker en morgen mag ik weer komen Wat lekker om 'ns lekker zorgeloos een rondje te kunnen draaien!!