snowdon schreef:Gefeliciteerd!!! En hoe denkt Jigger erover? of is ie al weg?
Jigger is er nog een weekje en die vind het allemaal wel spannend. Toch is hij heel relaxt, net als hij altijd is eigenlijk. Jildau daartegen was vandaag nog veel bitcheriger tegen Eileen gaan doen dan dat ze gisteren al deed
, dus als dat maar goed gaat...
Eileen leek niet echt onder de indruk, dus nou ja...we zullen zien...(ik hoop inderdaad dat ze haar kont tegen de wind ingooid hoor Flettie! Die dominante Jildau mag best eens wat tegenwerking hebben van een ander paard)
Vandaag heb ik haar met neocidol behandeld tegen de schurftmijt. Wat een spul is dat zeg! Ging even tegen haar aan staan om te kroelen en nu is mijn hele arm rood en pijnlijk.
Nou, die mijt zal er vast wel door dood gaan dan
en dan de mok nog behandelen! Elke dag even smeren en dan moet het binnen twee weken allemaal wel weer over zijn.
Ja de foto's.....morgen maak ik ze.
Ben zo vreselijk druk geweest vandaag dat het er niet meer van gekomen is. En natuurlijk wilde ik stiekem even met haar naar de uiterwaarde voor een mooie achtergrond, maar ik denk dat ik haar de eerste week thuis laat staan om even te wennen. Ze is toch nog van streek door de vernieuwde omgeving, en dat zal met een maand ook pas een beetje beginnen te wennen denk ik...
Dus morgen het laatste deel van dit drieluik: foto's! Maar die zet ik dan uiteraard bij ITP. Dus allemaal even kijken dan morgenavond