Ik baal behoorlijk..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:18

Niet doen, ik raad het je met klem af! Als het niet goed uitpakt ( en daar ziet het wel naar uit), dan blijft dit je een hele lange tijd achtervolgen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:51

Ook ik ga zeggen dat je het beter niet kan doen,
Je geeft aan dat ze niet bereden kan worden en zij willen haar als leerpaard gebruiken.Dikke streep erdoor.
Geen geld voor onderhoud,dikke streep erdoor.
Jij bent de huidige eigenaar en jij beslist aan wie je verkoopt.
Je kan tot het laatste moment terugtrekken hoor en als de kopers je niet bevallen moet je het ook niet doen.
Ik zal het anders stellen.Je verkoopt het beestje en meteen een paar dagen later begin je je al zorgen over het dier te maken.Wordt ze wel goed verzorgt,zou ze hongerhebben omdat het geld toevallig op was,zou ze toch bereden worden ondanks dat dat niet mag.
Je maakt je nu al vreselijke zorgen dus ga er maar vanuit dat het nog erger zal worden.
Kijk dat die mensen graag een pony hebben oke,maar niet op deze manier.
Als ze al vertellen dat ze 250 euro niet hebben dan ziet de toekomst er ook niet al te fijn uit(uit het verhaal opgemaakt hoor)
Dus ga even bij jezelf na:zou je het fijn vinden als deze mensen het diertje meenemen of ga je je dan zorgen maken.In geval van het laatste niet doen dan.Gewoon op zoek naar een ander,al moet dat nog 10 keer!

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:12

Absoluut niet doen. Ze hebben haar nog niet eens gekocht en ze houden zich nu al niet meer aan de afspraak.
Gewoon keihard...NEE!!!
Je bent nog niets verplicht als je tenminste de koop nog niet schriftelijk hebt vastgelegd maar dat zal wel niet.
Als die mensen het er nu al over hebben om er mee te gaan rijden dan kan je er donder op zeggen dat het hartstikke mis gaat en dan sla je jezelf ook voor je kop dat je haar toch hebt verkocht.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:08

Niet doen meid! Echt niet! Als het al zo begint.....
Kun je haar niet beter 'gratis' weggeven als weidepony, maar dat je wel zelf de eigenaar blijft en het dier weer kan weghalen als het niet bevalt?
Zo hebben wij het ook gedaan met onze oude merrie, die niet meer tegen de boslucht kan. Nu gaat het al een jaar super met haar! Liever geen geld en een goed tehuis, als zoiets....

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 15:19

Gister avond belde er een man voor Revanza en na een tijd met hem en zijn vrouw gesproken te hebben komen ze Revanza morgen halen.
Dit klinkt zoo goed, die vrouw neemt voor de zorg bandages en een dekentje mee voor het vervoer, ze gaat nu dus helemaal naar Drenthe. Ze wordt gezelschap voor hun veulen, weide en stal zijn bij hun boerderijtje en ze hebben ook nog een wedstrijd paard.
Ze gaan een homeopaat voor haar inhuren om de rug te onderzoeken. Deze mensen geven echt om paarden, echt dit voelt geweldig!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:21

Wow super!!
Echt heel fijn!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:22

En nu maar hopen dat dit wel goed komt! ik duim voor je
Waar in Drenthe precies gaat ze heen?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 15:24

wkoekoek schreef:

De Wijk naast Meppel.
Het ligt aan de grote weg richting Hoogeveen, het heeft een tijd te koop gestaan en was van een taxibedrijf. Ze zitten er nog niet zo lang in, maar in die tijd hebben ze al stallen gebouwd en het veulen thuis gehaald.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:45

Maar hoe je 't ook went of keert: verkocht = verkocht! Je probeert het beste te doen, maar je WEET het nooit. Ik ben bij twee gevallen betrokken gewwst waarbij iedereen (ik ook) dacht: Nou, die komt goed terecht! In het eerste geval werd het paard een maand later teruggebracht en in het tweede geval ging de nieuwe eigenaar scheiden waardoor de merrie in het handelscircuit terechtkwam.
Met andere woorden: je kunt je best doen, maar meer ook niet.
Ik hoop voor je dat het in dit geval goed komt - maar een garantie heb je alleen als je niet verkoopt!

Flempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:01

Ilse"]
[quote="wkoekoek schreef:

De Wijk naast Meppel.
Het ligt aan de grote weg richting Hoogeveen, het heeft een tijd te koop gestaan en was van een taxibedrijf. Ze zitten er nog niet zo lang in, maar in die tijd hebben ze al stallen gebouwd en het veulen thuis gehaald.
[/quote]

He dat ken ik wel,ik kom daar regelmatig langs met de auto!
Ik zal af en toe naar je paardje zwaaien oke?! Knipoog

Ben blij voor je dat je leuke mensen gevonden hebt!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:28

Weten die eerste mensen al dat de koop niet doorgaat?
En zo ja, hoe reageerden ze erop?
Wel geweldig dat ze nu zo goed terecht komt.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 18:06

Ja ze weten het, ze reageerde niet boos of teleurgesteld, heel raar eigenlijk Scheve mond .
Nou ik ben blij dat ze zo goed terecht komt, morgen wordt ze opgehaalt dus het is allemaal heel spannend Haha! .

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:38

Waarschijnlijk wilde ze 'm gewoon toch niet en bedacht ze deze manier om onder de koop uit te komen Knipoog

Hopelijk komt ze nu wel goed terecht Lachen (en zijn 't niet maar wat mooie praatjes Scheve mond)

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:01

Super Ilse, geweldig dat het zo snel geregeld is!
Nou Revanz is nu zeker weten goed terecht als ik het zo hoor Lachen