Marialva in 17e Eeuwse stijl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:25

marialva schreef:
en @SuSEQ daar loopt hij niet daar staat hij stil ;)

Ze hebben mij altijd geleerd dat ook halthouden actief (en dus met gebruik van rug en buikspieren) moet gebeuren. Het ruggebruik is iets wat meestal wegvalt bij een paard wat teveel gaat opkrullen. Of dat ook hier het geval is, kan ik niet zien, want je rok zit ervoor...

Maar zoals ik al zei: cool beest. :)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 15:34

xandra88 schreef:
Wat een gezelligheid hier zeg!
Wat een ontzettend gaaf paard!! :~
De kleding en de optoming maken het plaatje helemaal compleet....
Las dat je ook shows rijdt, wat voor soort shows rij je eigenlijk?

dank je wel wij doen shows om zo het Nederlandse volk te laten zien hoe braaf de Lusitano is en kennis te laten maken met dit zeer gave ras, (mensen mogen hem dan ook voelen hou hij loopt en is) en dat gebeurd in deze stijl,en dan laten we zien hoe hij geschoold is (grand prix niveau) en dat alle lusitanos zeer snelle leerlingen zijn en super zijn voor de dressuur, AS Aug of Sep2009 ( we zijn nog bezig met de organisatie) geven een show en introductie op onze stal en daar worden ook de merries getoont en de nakomelingen, en komen er ook Lusitanos van andere fokkers en liefhebbers ;)

buster4ever schreef:
ik vind het een heel mooie stijl.
staat jullie erg mooi.prachtig paard ook
heeft hij geen gekke dingen gedaan met je paraplu??

wat voor zadel heb jij op je paard liggen ziet er echt heerlijk uit

nee hij vindt dat soort dingen allemaal prima maar strepen op de weg vindt hij brrrrr :+

dat is een portugessch zadel en dat zit :~ :))

Paardjus schreef:
Zoh wat een mooie Lusitano.
Hij toont erg groot maar ik zie op je site dat hij 'maar' 1.58m is; ben jij zelf niet zo groot?
BIeden jullie geen paarden te koop aan uit eigen fok?

dank je wel :o degene die erop zit is mijn compagnon en die is 180 cm ja hij toont groot maar hij is toch maar echt 1.58 :D

dit ben ik ook 1.80 groot ;)

Afbeelding

ja soms verkopen we die, we hebben voor het volgend jaar ( de veulens voor 2010) alles zo goed als verkocht ;) anders moet je me even pb er zijn merries van andere eigenaren die drachtig van hem zijn en die willen ze wel eens verkopen, en ohh wacht onze nieuwe valk merrie wordt ook nog gedekt en dat veulen is nog niet besproken ;)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 12-06-09 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, er zit niet voor niets een editknop

Noeka

Re: Marialva in 17e Eeuwse stijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:41

Raar dat er altijd commentaar moet komen op het rijden terwijl deze niet in RIJ-ITP staat. ik vindt het een mooi paardjé en ik heb zelf niet veel ervaring maar elk paard heeft zijn eigenschappen en dat hoeft niet meteen met het baasje te liggen.Dit is nu echt het enige na-deel aan bokt..Altijd de commentaar van sommige die je echt kunnen afbreken.het kunnen tips zijn maar ze vraagt hoe haar paard er uit ziet en niet hoe het loopt.

Ik vindt het een heel mooi paardjé en de stijl is echt cool!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:20

Mooi paard,en prachtige optoming!
Dat het paard achter de loodlijn loopt en zich op zou krullen even ter zake,daar gaat het hier niet om.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 16:20

Arabiertje* schreef:
Raar dat er altijd commentaar moet komen op het rijden terwijl deze niet in RIJ-ITP staat. ik vindt het een mooi paardjé en ik heb zelf niet veel ervaring maar elk paard heeft zijn eigenschappen en dat hoeft niet meteen met het baasje te liggen.Dit is nu echt het enige na-deel aan bokt..Altijd de commentaar van sommige die je echt kunnen afbreken.het kunnen tips zijn maar ze vraagt hoe haar paard er uit ziet en niet hoe het loopt.

dank je wel tja ik probeer het te negeren.... maar is soms erg moeilijk ;)

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:30

Mooi plaatje zo,
met die mooie jurk.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:46

marialva schreef:
Arabiertje* schreef:

dank je wel tja ik probeer het te negeren.... maar is soms erg moeilijk ;)

Begrijp het wel hoor, als ik een topic over mijn paardje plaats van het rijden krijg ik commentaar alsof ik mijn beestje zou mishandelen
doodgewoon omdat hij niet onderin loopt en ik met een passoa bit rijd.Maar ze kennen zijn karakter echt niet..
het is een schatjé maar soms iets te veel bloed..In iedergeval ik vindt het een heel mooi beestje!
ik heb hetni zo voor dit ras, maar deze is echt wel voor op te kwijle!!!
veel geluk ermee en trek het je niet aan.
grtz

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:53

oke, ik heb even geen tijd gehad te reageren, en ik was de eerste die een opmering plaatste. Ik kan je zo 3 foto's doen, desnoods met lijntje dat hij achter de loodlijn loopt maar dat ter zijde, je rukt mijn opmerking totaal uit zijn verband, en dat vind ik niet leuk.

Ik gaf aan je optoming echt erg mooi te vinden en dat vind ik ook. Je paard is een plaatje. Ik heb ook je topic gezien met dat meisje erop en toen zag ik inderdaad ook dat hij zo liep aan een losse teugel, dus ik heb nooit proberen te suggereren dat je hem "in de krul" trekt. Maar ik zeg wel dat ik een paard met zijn neus op of een klein stukje voor de loodlijn een mooier totaalbeeld vind geven dan met de neus erachter. En dat kan jij als ruiter prima bereiken. Ik bedoelde het dus als opbouwend commentaar, doe je nog eens zo'n shoot lijkt het me een mooier, stoerder, passender plaatje. Dan is het helemaal af.

Als je ervoor kiest om mijn opmerkingen uit verband te rukken, be my guest, ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 17:57

MLoeser schreef:
oke, ik heb even geen tijd gehad te reageren, en ik was de eerste die een opmering plaatste. Ik kan je zo 3 foto's doen, desnoods met lijntje dat hij achter de loodlijn loopt maar dat ter zijde, je rukt mijn opmerking totaal uit zijn verband, en dat vind ik niet leuk.

Ik gaf aan je optoming echt erg mooi te vinden en dat vind ik ook. Je paard is een plaatje. Ik heb ook je topic gezien met dat meisje erop en toen zag ik inderdaad ook dat hij zo liep aan een losse teugel, dus ik heb nooit proberen te suggereren dat je hem "in de krul" trekt. Maar ik zeg wel dat ik een paard met zijn neus op of een klein stukje voor de loodlijn een mooier totaalbeeld vind geven dan met de neus erachter. En dat kan jij als ruiter prima bereiken. Ik bedoelde het dus als opbouwend commentaar, doe je nog eens zo'n shoot lijkt het me een mooier, stoerder, passender plaatje. Dan is het helemaal af.

Als je ervoor kiest om mijn opmerkingen uit verband te rukken, be my guest, ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.

als je het eens terug leest reageer ik niet uit zijn verband op jou, kijk maar eens ;) en suggereer ik bij jou nergens op ;) ik reageer op de andere die reageren kijk maar ;)

appelxkiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:34

WAUW! :D Ze zijn echt super mooi.
Ik heb niet echt heel veel verstand of zo van aan de teugel lopen, maar ik vind het er echt prachtig uitzien.
Ik ben jaloers op je mooie paardje! :D

lovefenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 16:56

wat een ontzettende mooie uitstraling heeft je paard, en ook super foto's. ik zie ook dat de teugels gewoon losjes hangen en als ik het zo bekijk weet ik wel bijna zeker dat je paard zelf zo diep gaat lopen. super beestje :D

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:09

Gaaf zeg!

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:13

Super mooi paardje,
& super mooie foto's uiteraard! :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:49

Zoheee
ziet er echt heel gaaf uit

Eclaiire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 09:42

Vind het wel een heel gaaf tuig zeg! :D

Mooie foto's! ;)

RamonaJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 15:52

:~ wat een geweldig mooi paard!
maar wat een gezeur hier over ,je vraagt hoe hun de oudfit vinden en krijg je zo'n comentaar over het lopen :')
je weet zelf goed wat je doet hun kennen je paardje niet,
ziet er echt goed uit +:)+

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:24

Oeh die parasol, weet je nog waar je die gehaald hebt? :Y)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 18:58

Romytjuuh schreef:
Oeh die parasol, weet je nog waar je die gehaald hebt? :Y)

ja met carnaval bij de grootse caranaval winkel in Tilburg en was maar 5 euro :D ;) leuk is die he?

iloveyouJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:02

Wat een vreselijk gezijk over dit prachtige paardje! ;(
Laat haar gewoon blij zijn met haar mooie paardje, jullie zijn vast en zeker jarloers omdat jullie zelf niet zo'n mooierd kunnen betalen!

Geniet van je mooierd! ;) :D
Tís een prachtdiertje. :D :o

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 08:09

iloveyouJoy schreef:
Laat haar gewoon blij zijn met haar mooie paardje, jullie zijn vast en zeker jarloers omdat jullie zelf niet zo'n mooierd kunnen betalen!

_O-

jahoor, dát zal het zijn!

iloveyouJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 09:30

Abeltje77 schreef:
iloveyouJoy schreef:

_O-

jahoor, dát zal het zijn!

Inderdaad jaa! dát is het ! :Y)
Zijn jullie zo blind ? |( jullie zien toch ook wel dat waar dat meisje erop zit dat zij de teugels los heeft ? :z of zie je soms spoken? puh je mag wel even me'n oma's bril lenen. die kunnen jullie nog beter gebruiken dan haar! :+ Belachelijk al die reactie's over dit prachtige paard! wie geloofd nou dat ZIJ zo'n aardig iemand haar paard eventjes in de kreukels trekt ? ! := :=
en trouwens. spoken bestaan niet :Z dus hou gewoon op en zie eens wat ze WÉL goed doet inplaats van wat ze NÍÉT goed doet. ( dat klopt niet want ze doet niks fout ! ) ;) ;) ;)
Meid, weest kei trots op je mooie knollie en ik wens je nog heel veel plezier van haar! als je een keer een nieuwe topic hebt, dan kom ik hem zeker bekijiken! :D

Groetjes!

iloveyouJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:54

Nou, en nu durft NIEMAND meer wat te reageren?
zwak hoor!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:59

Ja ze zijn allemaal bang van jou, boehoe _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:00

*geeft iloveyouJoy een aai over de bol* :(:)

Mooi paard TS! Veel uitstraling, geeft ook iets extra zo met die optoming. :j Je moet alleen niet zo in de verdediging schieten, je paard loopt gewoon iets achter de loodlijn. Vind hem overigens niet onvriendelijk gereden hoor, dus daar complimenten voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 10:04

iloveyouJoy schreef:
Inderdaad jaa! dát is het ! :Y)
Zijn jullie zo blind ? |( jullie zien toch ook wel dat waar dat meisje erop zit dat zij de teugels los heeft ? :z of zie je soms spoken? puh je mag wel even me'n oma's bril lenen. die kunnen jullie nog beter gebruiken dan haar! :+ Belachelijk al die reactie's over dit prachtige paard! wie geloofd nou dat ZIJ zo'n aardig iemand haar paard eventjes in de kreukels trekt ? ! := :=
en trouwens. spoken bestaan niet :Z dus hou gewoon op en zie eens wat ze WÉL goed doet inplaats van wat ze NÍÉT goed doet. ( dat klopt niet want ze doet niks fout ! ) ;) ;) ;)
Meid, weest kei trots op je mooie knollie en ik wens je nog heel veel plezier van haar! als je een keer een nieuwe topic hebt, dan kom ik hem zeker bekijiken! :D

Groetjes!

Pffff... jeetje, wat een reactie...
Als je dit soort foto's plaatst weet je dat je commentaar gaat krijgen.
Ik vind het inderdaad een mooi paard, maar de manier waarop hij gereden wordt is zeker niet mijn manier.

Vind wel dat deze reactie erg overdreven is, kunnen er nog meer smileys en spelfouten in zitten?
En dat er niemand meer durft te reageren...

Waarschijnlijk moet iedereen eerst bij komen van zijn lachbui na bovenstaande hysterische reactie ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-06-09 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt