MLoeser schreef:oke, ik heb even geen tijd gehad te reageren, en ik was de eerste die een opmering plaatste. Ik kan je zo 3 foto's doen, desnoods met lijntje dat hij achter de loodlijn loopt maar dat ter zijde, je rukt mijn opmerking totaal uit zijn verband, en dat vind ik niet leuk.
Ik gaf aan je optoming echt erg mooi te vinden en dat vind ik ook. Je paard is een plaatje. Ik heb ook je topic gezien met dat meisje erop en toen zag ik inderdaad ook dat hij zo liep aan een losse teugel, dus ik heb nooit proberen te suggereren dat je hem "in de krul" trekt. Maar ik zeg wel dat ik een paard met zijn neus op of een klein stukje voor de loodlijn een mooier totaalbeeld vind geven dan met de neus erachter. En dat kan jij als ruiter prima bereiken. Ik bedoelde het dus als opbouwend commentaar, doe je nog eens zo'n shoot lijkt het me een mooier, stoerder, passender plaatje. Dan is het helemaal af.
Als je ervoor kiest om mijn opmerkingen uit verband te rukken, be my guest, ik heb het in ieder geval niet zo bedoeld.
als je het eens terug leest reageer ik niet uit zijn verband op jou, kijk maar eens
en suggereer ik bij jou nergens op
ik reageer op de andere die reageren kijk maar