Lipizzanerdag Amsterdam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:22

[quote="Cody"]We zijn trouwens ook bij de hengst (die naast Primavera stond) wezen kijken, 6 jaar een ZZ-licht...vond ik ook erg jong...

quote]

hengst is idd merrie, enne: zelfde mensen, zelfde probleem als de zwarte.

regien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:11

laurae"]
[quote="Cody schreef:
We zijn trouwens ook bij de hengst (die naast Primavera stond) wezen kijken, 6 jaar een ZZ-licht...vond ik ook erg jong...

quote]

hengst is idd merrie, enne: zelfde mensen, zelfde probleem als de zwarte.

Nee zijn niet dezelfde eigenaren. Ze gaan een stuk vriendelijker met hun paarden om!

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:11

Tessa, fantastisch resultaat hoor!!! Ben trots op jullie, jammer dat ik niet even kon komen kijken...

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:20

Oh wat een lieve reacties allemaal Bloos Ben helemaal verlegen aan het worden!

Ik ben afhankelijk van hoe snel ik de foto's van de buurman van mijn ouders krijg en de foto's van regine Haha! Zodra die binnen zijn zet ik ze er gelijk op Misschien luk het me zelfs wel een stukje van de video erop te zetten...... Ik heb idd een hele toffe dag gehad en stond er niet eens bij stil dat er onwijs veel foto's zijn gemaakt (vertelde Regine me later!) Ook heb ik niet eens gemerkt dat er volop gefilmd werd....... Maar goed ook anders was ik zeker zenuwachtig geworden.

Ik heb gelukkig weinig tot geen last gehad van mijn rug, Jurga, ik heb wel erg voorzichtig gedaan en niet meer gereden dan nodig was. Gelukkig rijd mijn bijrijdster hem vandaag weer en heeft ie morgen lekker een dagje vrij, kan ie een beetje op adem komen Knipoog

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:46

Wat leuk om dit te lezen (en de foto's bij itp) te lezen. Ik was er namelijk ook!
Ik heb weer genoten! En ik had het er nog over hoe onwijs schattig en braaf 'de grijze' was! Het paard van napoleon dus geloof ik. Haha! En dan ook nog met die kindjes op zijn rug met dat mooie shabrak en bandages!

Verder vond ik ookl niet dat dat zwarte paadr zo goed liep links achter maar ik ben dus niet de enige die vond dat ie een beetje heftig gereden werd voor een 4 jarige en op het einde, oei, dat waren wel hele ongecontroleerde sprongen... Lips are sealed.
Maar verder vond ik het weer hel leuk om van die mooie paarden op onze manege te zien!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:13

ja, ik was er ook! Vraag maar aan laurae! EN heb ook haar paardje gezien!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 22:35

Oh ik ben dus 3 mensen misgelopen zie ik
Regine, Prima en Joslover.
En zo groot was het daar niet Haha!

Was trouwens grappig, ik stond dus op het balkon naar die kur op muziek van die merrie te kijken, vertel ik aan mijn zus dat 'mama' het zo smerig vond tijdens de clinics in Zuidlaren dat die paarden zo schuimden.
Die mevrouw kon het niet laten om zich ermee te bemoeien en ging me haarfijn uitleggen dat het komt omdat ze op het bit kauwen enz Schijnheilig
Paardenmensen...'t blijft apart volk *LOL*

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:00

Prima schreef:
ja, ik was er ook! Vraag maar aan laurae! EN heb ook haar paardje gezien!

Klopt, hij was er ook!! We waren toevallig aan de praat geraakt en toen liet hij mij even zijn paardje zien:
'en dit is nu napoleon'
'he die ken ik'
'oh ja??'
'ja, van de foto's op het forum'
'he daar zit ik ook op, wie ben jij dan??'
Haha!

Erg grappig.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:07

Hahaha... ik heb jou dan gemist Laurae?
(niet dat ik je zou herkennen Haha! )

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:36

ja, jij bent volgens mij de enige die ik niet heb gezien, volgende keer beter.
Volgens mij moeten we gewoon een dress-code afspreken: allemaal een strik in het haar of zo, dan herkennen we elkaar tenminste Tong uitsteken

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 18:04

laurae schreef:
Volgens mij moeten we gewoon een dress-code afspreken: allemaal een strik in het haar of zo, dan herkennen we elkaar tenminste Tong uitsteken

Of gewoon allemaal volgende keer met paarden op de B-E-lijn staan Haha! Knipoog

Afbeelding

regien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:17

Heej muts! Dat is mijn foto en ik wilde die gaan plaatsen Knipoog !!! Hmm, ja volgende keer moeten we inderdaad maar met ze allen daar staan, ik ga voor een gravure sjabrak... Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 20:18

Ik heb ook zo'n soortgelijke foto gemaakt, maar dan vanaf het balkon.
Ik hoop dat Petra ze deze week naar me mailt, dan zal ik ze op bokt zetten.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:31

regien schreef:
Heej muts! Dat is mijn foto en ik wilde die gaan plaatsen Knipoog !!! Hmm, ja volgende keer moeten we inderdaad maar met ze allen daar staan, ik ga voor een gravure sjabrak... Haha!

*LOL* hahahaha, ik heb 1 dag gewacht met plaatsen en toen stond ie er nog niet op.............tja dan kan ik het niet laten Haha! Overigens ga ik ook idd voor een Gravura shabrak, a.s. weekend eens even mijn vader polsen Knipoog