Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Claudia78 schreef:Ja, echt een deprimerende aflevering....Maar ja zoieso als je dit soort programma`s ziet.
Hoe is het toch mogelijk dat mensen ment zo`n inkomen zichzelf zo in de nesten kunnen werken.
Ik vond het ook heel erg voor het dochtertje dat haar paardje weg moest.
Hoe kun je zoiets je kind aandoen? Jajaaa misschien klinkt het hard maar met zo`n inkomen zeg....
Lagency schreef:Ik heb het ook gezien.
Vreselijk het moment van afscheid.Dat gehinnik![]()
Maar om het zover te laten komen dat je je paarden moet weg doen om, door goed te doen aan de buitenwereld terwijl je tot je nek in de shulden zit dan vindt ik het ook wel haar eigen schuld.
BraveSpots schreef:Waarvan kwam de schuld precies, van de paarden af, of iets anders?
jesito schreef:BraveSpots schreef:Waarvan kwam de schuld precies, van de paarden af, of iets anders?
Van een verkocht huis daar was al 20000 euro schuld van achter gebleven en dan ga je dieper en dieper het gat in zeker ook omdat ze meer uitgeven dan dat binnen komt.
Ik vind wel dat ze de vakanties eens even moeten laten voor wat het is.
n_arelle schreef:Ze had een paard en twee shetlanders. De schulden waren 45000 euro en iedere maand kwam daar 500 euro bij. Het viel me trouwens best mee met de kosten voor de drie paarden €300 euro per maand. Maar ze stonden dan ook niet op een pensionstalling. Vond het ook vreemd dat die paarden alleen voor slachtprijs verkocht konden worden.
Ik heb mijn pony moeten verkopen vanwege mijn studie maar hij is verkocht aan een bekende, ik hoop hem ooit weer terug te kunnen kopen. Maar als ik hem moest verkopen vanwege financiele problemen aan een onbekende, dan zou ik nog liever mijn eigen benen verkopen bij wijze van spreken.
eline_di schreef:Ik heb het ook gezien. Het ergste vond ik dat de paarden
a) niks tot heel weinig opleverden
b) ze aan het eind van de aflevering een paar honderd euro in de plus waren en dus misschien haar favo paard Sandy hadden kunnen houden