Verkoop: Hoe stel je je paard voor??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:18

Ik zou hem iig netjes opscheren, en zorgen dat ie schoon is. Een wit shabrak staat wel netjes vind, maar voor de rest geen bandages ofzo. Invlechten staat wel netjes vind, maar dan wel met naald en draad, van die roosjes.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:35

eerst maar eens voorop stellen dat mijn pukkies niet te koop zijn, maar als ik ze zou verkopen wel met ontklitte manen en staart maar verder niet hoor.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:36

Sjuimpje schreef:
Ik scheer ze netjes op en was ze. Verder doe ik wel een net setje op maar vaak geen wit.
Ligt een beetje aan de leeftijd van de persoon en of het een man of vrouw is Haha!
Voor een meisje gaat er babyblauw op, voor een vrouw creme/beige en voor een man mosgroen of grijstinten.

...grapje... Haha!

en toen kwam er een gezinnetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:41

Marjolein"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik scheer ze netjes op en was ze. Verder doe ik wel een net setje op maar vaak geen wit.
Ligt een beetje aan de leeftijd van de persoon en of het een man of vrouw is Haha!
Voor een meisje gaat er babyblauw op, voor een vrouw creme/beige en voor een man mosgroen of grijstinten.

...grapje... Haha!

[/quote] Haha! Haha! Haha! Haha! (off topic) hahahahhahaha, hoe doe je dat???? Haha! Haha! Haha!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:06

Pipo"]
[quote="Marjolein"][quote="Sjuimpje schreef:

...grapje... Haha!

[/quote] Haha! Haha! Haha! Haha! (off topic) hahahahhahaha, hoe doe je dat???? Haha! Haha! Haha!
[/quote]

Dan wacht ze op de volgende koper Knipoog
Geintje, eum, een combinatie van al die kleuren, of van die dekjes met biesjes waar alle kleurtjes in zitten Nerd

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:25

Ik zou het als koper geen probleem vinden als het paard netjes met mooi wit dekje en witte bandage's voorgesteld wordt. Als je naar een keuken gaat kijken dat staat hij in de showroom toch ook niet kaal. Een verkoper mag er best een beetje moeite voor doen, zou ik ook doen als ik een paard zou verkopen. Niet om iets te verdoezelen maar gewoon om het paard op zijn best voor te stellen en bij veel paarden staat het gewoon erg netjes. Ik snap het ook niet als op een verkoopsite van een handelsstal foto's staan van paarden met allerlei kleurencombinatie's van bandage's en dekjes en dan ook nog eens ruiters in verschillende tenue's. Ik zal wel een beetje een zeur zijn maar dat ziet er niet proffessioneel uit vind ik.

Dus in mijn geval zorg ik dat het paard goed getoilleteerd is en ik haal hem uit de stal en zadel op waar de kopers bij zijn. Daarbij doe ik bij voorkeur witte bandage's en wit dekje op. Als ze hem eerst aan de longe of aan de hand willen zien geen probleem.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:15

Pipo"]
[quote="Marjolein"][quote="Sjuimpje schreef:

...grapje... Haha!

[/quote]
Een babyblauwe, een beige, een mosgroene en witte bandage Haha!.