Schandalig prijsverschil voor eczeemdeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: Schandalig prijsverschil voor eczeemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:48

Op de site van de TS kost een Amigo Mio rond de 30 euro, terwijl hij bij mijn plaatselijke winkel (schrik niet) 300 kost!! Sowieso is die winkel niet de goedkoopste, maar zó'n groot verschil is echt wel shocking :=

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 23:03

Arielle_ schreef:
Ik wilde een GPA cap die hier 300,- kost. Heb 'm nu via engeland incl. verzenden voor 170,-, ook niet normaal dat verschil!
Crossbeschermers voor+achter betaal je hier ook makkelijk 200,- euro voor, had ik via engeland incl. verzenden voor dik 90,-!
Allebei ook binnen 5 werkdagen in huis. Voor dure aankopen kijk ik voortaan eerst op Engelse sites :j

Goede tip!!! Ik was er ondertussen ook al achter.... Zelfs Divoza heeft het lef om op hun engelse site de dure prijzen neer te zetten :roll:

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:00

rommie schreef:
Op de site van de TS kost een Amigo Mio rond de 30 euro, terwijl hij bij mijn plaatselijke winkel (schrik niet) 300 kost!! Sowieso is die winkel niet de goedkoopste, maar zó'n groot verschil is echt wel shocking :=

werken deze dekens ook tegen eczeem?? of zijn het meer vliegendekens?? ben namelijk ook zoekende naar een goede eczeemdeken!

MilouNigel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:09

Dit is echt goedkoop voor exceemdekens. Zeker als je ieder jaar een nieuwe nodig hebt. Maar hebben ze ook mini-maten? Ik zoek nog een extra exceemdekentje voor onze shet van 84cm. Ze heeft nu de xxxs van Everline. Zijn er in engeland vergelijkbare maten?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:20

Zou het handig zijn om hier een lijstje te maken van de websites in de U.K. die zulke goedkope spullen leveren?
Altijd handig als je later nog wat nodig hebt en even kunt terugzoeken ( of bookmarken natuurlijk)?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:25

Ik heb mijn vliegendeken met alles erop en eraan (hals/hoofd, buik en staartflap) en hij is UV werend, super sterk voor 30! euro gekocht in Frankrijk bij de decathlon. Dit was incl verzenden.
De kwaliteit is niet te vergelijken met de goedkope HH versie van de vliegendeken, die ik heb is vele malen beter.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:30

:oo wat een verschil zeg.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:02

Roos_s schreef:
rommie schreef:

werken deze dekens ook tegen eczeem?? of zijn het meer vliegendekens?? ben namelijk ook zoekende naar een goede eczeemdeken!

Voor een paard met eczeem zou ik geloof ik eerder een Rambo sweet itch of een Boett kopen, afhankelijk van hoe erg het is.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:13

Heb hier wel vaker wat gehoord over bestellen in Engeland, maar hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk?
Net zo simpel als ik denk, site opgaan, bestellen, adres en land invoeren en dan wachten? (betalen dan ook :p) of komen er nog meer dingen bij?
En wat als de spullen nu niet passen of in slechte staat geleverd worden, lijkt mij een heel gedoe weer alles terug te sturen.

Maar zo'n lijstje met site's lijkt me wel handig ja.

En hoe land is het dan wachten tot het hier is?

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:05

bestellen via internet gaat dus niet
je moet ze bellen voor bestelling uit het buitenland

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 17:47

Hallo allemaal,

De deken is deze week geleverd! Weliswaar bij mij ouders thuis, dus ik moet nog even gaan kijken of de maat wel klopt ed. Ze hebben ook pas deze week het geld van mijn VISA gehaald. Bij deze heb ik dus een rambo sweet itch hoody voor maar 113 euro. Ik heb er wel véél langer dan afgesproken op moeten wachten, maar voor het overige is alles correct verlopen.

Conclusie: als je iets langer op de spullen wil wachten, je hebt een VISA kaart en je spreekt genoeg Engels om over de telefoon de bestelling door te geven, dan kun je hiermee bijna de helft minder uitgeven!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:22

Je kan ze ook via ebay bestellen dan kan je vaak via paypall betalen. En via internet bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:39

Jannepauli schreef:
Zou het handig zijn om hier een lijstje te maken van de websites in de U.K. die zulke goedkope spullen leveren?
Altijd handig als je later nog wat nodig hebt en even kunt terugzoeken ( of bookmarken natuurlijk)?

Lijkt me een goed idee

Ik heb wel eens dekens bij première equine besteld, met MasterCard ging prima
Hebben nu ook sale

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:24

Jongens... Dit topic is 6 jaar oud

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:31

Ennnn we hebben een spammer

Citaat:
The Old Dairy Saddlery give the greatest array of horse equipment, horse tack, saddle equipment and horse riding equipment at the best net prices.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:36

Die, ironisch genoeg, zijn link heeft weten te verkloten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:46

_O- Wat een Loser

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:41

:+ ik helemaal blij dit topic doorgelezen en was al helemaal pro een lijst maken whuhahaha
6 jaar te laat :D