Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arielle_ schreef:Ik wilde een GPA cap die hier 300,- kost. Heb 'm nu via engeland incl. verzenden voor 170,-, ook niet normaal dat verschil!
Crossbeschermers voor+achter betaal je hier ook makkelijk 200,- euro voor, had ik via engeland incl. verzenden voor dik 90,-!
Allebei ook binnen 5 werkdagen in huis. Voor dure aankopen kijk ik voortaan eerst op Engelse sites
rommie schreef:Op de site van de TS kost een Amigo Mio rond de 30 euro, terwijl hij bij mijn plaatselijke winkel (schrik niet) 300 kost!! Sowieso is die winkel niet de goedkoopste, maar zó'n groot verschil is echt wel shocking
Roos_s schreef:rommie schreef:Op de site van de TS kost een Amigo Mio rond de 30 euro, terwijl hij bij mijn plaatselijke winkel (schrik niet) 300 kost!! Sowieso is die winkel niet de goedkoopste, maar zó'n groot verschil is echt wel shocking
werken deze dekens ook tegen eczeem?? of zijn het meer vliegendekens?? ben namelijk ook zoekende naar een goede eczeemdeken!
Jannepauli schreef:Zou het handig zijn om hier een lijstje te maken van de websites in de U.K. die zulke goedkope spullen leveren?
Altijd handig als je later nog wat nodig hebt en even kunt terugzoeken ( of bookmarken natuurlijk)?