Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sannepaard schreef:.
Ben ook niet zo happig op die dingen waarbij ze dat 'paardvriendelijk'
rijden aan een halster promoten. Zoals die Parelli enzo. Een paard is toch een vluchtdier hoor. Bèh.
Doei
Margreet schreef:Om van die ongelukken met balken tussen de voorbenen te voorkomen zijn er nu toch van die speciale lepels? Waardoor de balk recht naar beneden valt ipv dat hij er aan de voorkant of moet schuiven. Kan even niet op de naam komen.
Marije schreef:Ik was rustig buiten aan het draven met Chica, toen ze ineens voorover viel, ze struikelde waarschijnlijk door een konijnengat, o.i.d. Gelukkig stonden we allebei snel weer op, maar wat schrok ik! Het bloed droop op de grond en langs mijn gezicht heen... Ik had een gebroken neus en een glip in mijn voorhoofd. Chica had gelukkig niks...
citalover"]
[quote="Marije schreef:Ik was rustig buiten aan het draven met Chica, toen ze ineens voorover viel, ze struikelde waarschijnlijk door een konijnengat, o.i.d. Gelukkig stonden we allebei snel weer op, maar wat schrok ik! Het bloed droop op de grond en langs mijn gezicht heen... Ik had een gebroken neus en een glip in mijn voorhoofd. Chica had gelukkig niks...
Marije"]
[quote="citalover"][quote="Marije schreef:Ik was rustig buiten aan het draven met Chica, toen ze ineens voorover viel, ze struikelde waarschijnlijk door een konijnengat, o.i.d. Gelukkig stonden we allebei snel weer op, maar wat schrok ik! Het bloed droop op de grond en langs mijn gezicht heen... Ik had een gebroken neus en een glip in mijn voorhoofd. Chica had gelukkig niks...
Okkie1 schreef:jup...heb ik al 4x gehad...met mijn eerste pony...mijn knie-schijf heeft verdraaid gezeten en had enkele plekken in mijn knie zwaar gekneusd..heb ik nu ehm 5 jaar later noglast van maarja
gijsenkim schreef:Ik had een kennis die gewoon schouder binnenwaards reed en paard struikelt over eigen beentjes valt om en kennis 3 weken in coma. (toen waren caps ook nog niet zo noodzakelijk)