Adverteerders.....soms, grrrrr

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:12

Carlaa schreef:
Nou, weet je wat het is met Marktplaats? Eerder waren alle advertenties gratis die je zette. Alleen nu is het zo dat als je iets boven de 200 euro aanbiedt, je 6 euro ofzo moet betalen. Waarschijnlijk zijn die mensen daar te beroerd voor en vragen ze er dus (zogenaamd misschien wel) een euro minder voor. Dan drijven ze later vast de prijs op een slimme manier op door te zeggen dat er nog wel meer gegadigden zijn. Zo doen die lui dat vaak. Maar als je al zo'n reactie terug krijgt, zegt dat in elk geval genoeg.... Scheve mond

Daar kun je wel eens gelijk in hebben!!!!
Want ze vragen 1900 mailen ze.
Zogenaamde spelfout jaja! Frusty

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:19

Loolapelooza"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Voor een ouwe aftanse manegepony van dik in de 20 vragen ze gerust 1000 euro..... Misselijk

Tja, wijsheid kost nou eenmaal wat Knipoog
Een dier dat alles al heeft gezien, gedaan en weet is in mijn ogen gewoon nog steeds "veel waard". Al is ie 20 en ziet ie er niet meer prachtig uit.

Zo heeft mijn buurvrouw een scheet van een merrie, ze is ook al "oud" (20 ofzo) ziet er absoluut niet mooi uit, maar is dé pony als het je eerste is. Ze schrikt niet, maakt geen onverwachtste bewegingen, ... En wat is er nou leuker dan een pony die in de zomer bij je op het terras komt staan in het zonnetje als er visite is? Dat beest heeft echt zoveel ervaring in alles dat €1000 echt niet veel is. Ze kan een beginner nog zoveel bijbrengen en plezier geven dat ze die prijs dik waard is.

Je moet de merrie "kennen" en gezien hebben om het met me eens te zijn. Sommige zijn er inderdaad geen 1000 meer waard, maar een gezonde oude pony met alle knopjes erop die alles gezien heeft en van niets nog raar opkijkt is een meester bij uitstek en zeker nog een leuke prijs waard. Lachen

Ik begrijp je dus wel, en ik weet ook wat je bedoelt maar ik moest dit toch ook even kwijt. Nerd
[/quote]
Je hebt helemaal gelijk!
Zo'n leermeester mag ook (veel) meer kosten dan 1000,-

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 07:59

ok, moet eerst even goed lezen, dit stond er dus:
Welsh HBW, merrie, geb: 5 mei 2002,

Vader: Coelenhage's Lets be the Best, Welsh-K, wordt momenteel in de sport uitgebracht, zowel springen als dressuur in de Z. Stokmaat 1.52m (E-pony)

Moeder: D-pony, NRPS Aquino(Abdullah ox)

Evt. meer foto's en/of informatie via email.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:24

Die paarden van tegenwoordig zijn tegenwoordig ook steeds sneller volwassen Haha!

Nee, even serieus, ik heb ook gemaild. Heb alleen nog geen antwoord gehad, ben erg benieuwd!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:49

Carlaa schreef:
Nou, weet je wat het is met Marktplaats? Eerder waren alle advertenties gratis die je zette. Alleen nu is het zo dat als je iets boven de 200 euro aanbiedt, je 6 euro ofzo moet betalen. Waarschijnlijk zijn die mensen daar te beroerd voor en vragen ze er dus (zogenaamd misschien wel) een euro minder voor. Dan drijven ze later vast de prijs op een slimme manier op door te zeggen dat er nog wel meer gegadigden zijn. Zo doen die lui dat vaak. Maar als je al zo'n reactie terug krijgt, zegt dat in elk geval genoeg.... Scheve mond

Is hier dan geen wettelijke mouw aan te passen... Ik bedoel : is dit niet zoiets wat bestraft kan worden omdat het een veel te lage prijs betreft... zoiets als winkels die heel goedkope prijzen zetten in hun reclamefolder en als je er gaat winkelen blijkt dat alles toch duurder is...
Vroeg t mij gewoon ff af.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:38

Ik denk niet dat daar wettelijk iets aan kan worden gedaan. Ze kunnen net zo goed zeggen dat de pony is verkocht, ofzo. Het is lastig te bewijzen iig.
Ik zie op marktplaats regelmatig dit soort advertenties staan en moet er meestal om lachen. Volgens mij zijn dit ook mensen die niet serieus een pony te koop aanbieden. Maar ach, je mailbox raakt wel vol...

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 12:31

Op eenmaal ander maal staat een hele leuke 4 jarige bonte pony te koop, misschien is dat wat?