Setjesverslaafd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:27

Heb ik ook.. Mijn moeder wilt niet meer dat ik dekjes etc koop, maar ik vind het gewoon geweldig, steeds wat afwisseling.. Alleen jammer datik er dan meteen weer beschermers bij wil hebben.. Vind ik gewoon heel mooi.. :) Ik geef er best veel geld aan uit eigenlijk.. té veel :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 17:46

Haha ik heb precies hetzelfde! :))
Maar helaas heb ik nu nog niet eens een compleet setje. :o
Bij de een is wat te groot of is de kleur net niet passend. :\
Heb ook veel gekregen, dusja. :D
Om een setje te kopen gaat jammer genoeg niet lukken, ik koop al andere dingen voor mijn verzorgshetlanders als ik weer geld heb. :oo

xAyla.

BitterRose

Re: Setjesverslaafd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:44

Ik kocht altijd van alles & 't is ook wel leuk om alles te combineren maar wat heb je aan zoveeel spullen als je er eigenlijk maar 1 setje nodig heb.. Uiteindelijk heb ik alles verkocht :P behalve wat ik ook echt nodig had en ook echt gebruikte.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:19

Ik ging pas voor een dekje naar de winkel. Een super leuke met bruin, groen en turquise derin enzo. Maar ik wou er ook bijpassende kleren bij, anders staat het natuurlijk niet! Dus toen heb ik alles gekoch wat er bij hoorde!! Het is echt wel super leuk. Maar ik kan er ook niet tegen als ik niet de zelfde kleren aan heb. :)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:59

[quote="Babel"]Ik heb ook super veel dekjes maar ik gebruik ze dan ook echt allemaal ;)
Natuurlijk is het niet nodig en zou ik er met 3 ook wel genoeg hebben. Maar ik vind het gewoon te leuk om mooie spullen voor mijn paard te kopen. Kan er ook zo van genieten als hij weer helemaal netjes klaar staat om te gaan rijden.
[quote]

Ik ben ook setjes verslaafd. Ik vindt het gewoon leuk als mijn merrie er meer mooi en netjes uitziet als we gaan rijden en longeren.

WandaJacco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:45

1shaantje1 schreef:
Uhh, het maakt toch niet uit wat voor setje je paard aan heeft hij gaat er heus niet beter door lopen.

Neee, dat snap ik ook heus wel... :S Het paard zal het zelf niet merken als hij in een afgegagd chabrak & peesjes in contrastkleur rondloopt, maar een lust voor het oog is het nu ook weer niet. Ik hou er van als mijn paard er leuk uitziet..

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:56

Ja idd, ik vind het ook fijn als ik een beetje voor de dag kan komen met mijn paardje, _O-
Net zoiets als een schoenentik ofzo :+

botjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:49

Is het zo dat de meeste mensen iedere dag weer bedenken wat ze aantrekken om zo te passen bij hun paard? En ook iedere dag weer de tijd nemen om hun paard helemaal aan te kleden in de juiste kleuren? Zo af en toe kan best leuk zijn, maar vinden jullie het dan niet mega vermoeiend om iedere keer weer na te denken wat jullie zullen aantrekken, omdat het anders mogelijk vloekt met de kleuren van de spullen van je paard...

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:42

Ik trek wel gewoon aan wat ik lekker vind, ookal is mijn setje groen, en mijn shirt paars :P Dat boeit me dan weer niet _O- Alleen voor de foto pas ik mij wel een beetje aan :P

WandaJacco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 13:43

botjes schreef:
Is het zo dat de meeste mensen iedere dag weer bedenken wat ze aantrekken om zo te passen bij hun paard? En ook iedere dag weer de tijd nemen om hun paard helemaal aan te kleden in de juiste kleuren? Zo af en toe kan best leuk zijn, maar vinden jullie het dan niet mega vermoeiend om iedere keer weer na te denken wat jullie zullen aantrekken, omdat het anders mogelijk vloekt met de kleuren van de spullen van je paard...

Ik hoef er niet zo over na te denken hoor... ik heb nou ook nog niet zóveel :Y) Ik let niet zo veel op mijn eigen kleding... maar ik kijk wel welke rijbroek er het best bij past... :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:24

Haha ik denk dat ik het zelfde probleem heb als jou :+
Heb ook zware setjes verslaving.
als ik bijv. over internet iets moet bestellen (wat ik 9 v.d. 10 keer doe) moeten mijn ouders het over internet betalen moet ik het weer vragen, is het nee dat doen we niet meer met je dekjes en rotzooi. ookal betaal ik het van mijn eigenste geld..

Dusja ik ben nu ook 'werkloos' word hoogtijd dat ik een baantje ga zoeken :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:26

botjes schreef:

Nou ik denk er eerlijk waar (bijna) altijd overna.
Maar bij mij is het zo dat de setjes, kleuren me snel gaan vervelen en dan heb ik het gevoel dat ik een tekort kom terwijl dat best wel meevalt :o

Maar ik heb van die dagen en dan ben ik te lui om al mijn spullen van huis naar stal te vervoeren dan neem ik gewoon simpel 'n dekje mee die bovenop ligt ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:34

Geen last van eigenlijk..
Ik heb wel een set, maar dat is eigenlijk toeval en wil ik de beschermers verkopen omdat ik ze toch niet gebruik.
Ik heb 3 dekjes, waarvan ik er 2 gebruik.

staceYii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:18

en ook ik ben zwaar setjes verslaafd!
heb van alles in de kast liggen alle kleuren met bandages!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:31

Teziej schreef:
Babel schreef:
Ik heb ook super veel dekjes maar ik gebruik ze dan ook echt allemaal ;)
Natuurlijk is het niet nodig en zou ik er met 3 ook wel genoeg hebben. Maar ik vind het gewoon te leuk om mooie spullen voor mijn paard te kopen. Kan er ook zo van genieten als hij weer helemaal netjes klaar staat om te gaan rijden.

Amen _/-\o_

nog een keer amen. _/-\o_

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:08

Hier nog een verslaafde :D Ik heb zo'n beetje alle kleuren, en overal bijpassende bandages of peesbeschermers/strijklappen bij!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:12

Ik heb er ook helemaal geen last van :) Zonde van mijn geld :P
Als ik iets niet meer gebruik, doe ik het ook weg. Heb wel een lading dekjes in de kast (nou ja, zijn er maar 5 of 6), maar die gebruik ik allemaal wel. De ene helft is voor de winter (wat dikker) de andere voor de zomer (dunne dekjes).

Ivet_Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:18

Hooii !!

ik heb er wel last van :P
sinds een jaar ofzoo..
en je komt er niet meer af !
zo leuk al die setjes :D

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:57

Had ik eerst ook, maar ben er achter gekomen dat het zo'n geldverspilling is,
bij ieder dekje past een peesset of bandageset, dan moet mn rijbroek en truitje er ook nog bij passen :')
come on! de setjes die ik heb bewaar ik zeker :) maar ik heb nu gewoon een set zwarte pezen gekocht en daar kan eigenlijk vrijwel alles aan dekjes op, misschien een leuke aanrader ? :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:00

Hier meld zich nog iemand :o
Ik heb nu 17 setjes (Anky,Eurostar,Scapa en HKM)
Allemaal met bijpassende beenbescherming en/of truitje.

Wel verkoop ik zo nu en dan wat en koop ik daarvoor wat terug :j

Ivet_Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:02

Ohhh ik heb alleen bescherming/bandages bij dekjes..
meer niet.. als ik mezelf ook nog in die kleur doe, dan vind ik het te veel worden en niet mooi meer...

Maar 17 setjes zoozooo !
dat zijn er veel !!!
ik heb er maar ongeveer 6 ofzoo :P
tel ze nooit.
maar wil er natuurlijk nog veel meer :D

WandaJacco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 16:37

Jaaa, ik wil er ook graag nog meer... oa een bontset ;)

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:47

ik heb wel een aantal setjes, wil ook nog meer setjes,
maar de koopdrang is niet meer zo erg als vroeger.
Het uigaansleven is ook heel leuk, en daar gaat ook een groot deel van me geld heen :Y)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:15

Ik vind het wel leuk om paardenspul te kopen, maar dat is tot nu toe alleen wat ik niet heb.
Beginnende nog he? :+
En ik ben ook niet van plan om heel veel (dubbele) zooi te verzamelen.
Ik heb nu 3 dekjes, waarvan ik er een wil verkopen en dan vind ik het best.
Die twee 2e hands gekocht voor 13 euro, die vind ik leuk, dus voorlopig zit ik goed.

Er is ook al het een en ander van verkocht wat toch onnodig bleek te zijn.
En dat wil ik zo houden, wat ik teveel heb verkoop ik meteen. :Y)

Als ik ook iets erbij wil dan verkoop ik iets, en daar koop ik dan weer datgene van wat ik graag hebben wil.
Als ik het zo blijf doen vinden mijn ouders het prima, zo blijf ik ook nog bezig zeggen ze. O:) :?

WandaJacco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:07

Heeft iemand misschien nog tips voor mijn 'setjesverslaving'?