Ik geef er best veel geld aan uit eigenlijk.. té veel
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
behalve wat ik ook echt nodig had en ook echt gebruikte.

1shaantje1 schreef:Uhh, het maakt toch niet uit wat voor setje je paard aan heeft hij gaat er heus niet beter door lopen.

botjes schreef:Is het zo dat de meeste mensen iedere dag weer bedenken wat ze aantrekken om zo te passen bij hun paard? En ook iedere dag weer de tijd nemen om hun paard helemaal aan te kleden in de juiste kleuren? Zo af en toe kan best leuk zijn, maar vinden jullie het dan niet mega vermoeiend om iedere keer weer na te denken wat jullie zullen aantrekken, omdat het anders mogelijk vloekt met de kleuren van de spullen van je paard...
Ik let niet zo veel op mijn eigen kleding... maar ik kijk wel welke rijbroek er het best bij past...
botjes schreef:Is het zo dat de meeste mensen iedere dag weer bedenken wat ze aantrekken om zo te passen bij hun paard? En ook iedere dag weer de tijd nemen om hun paard helemaal aan te kleden in de juiste kleuren? Zo af en toe kan best leuk zijn, maar vinden jullie het dan niet mega vermoeiend om iedere keer weer na te denken wat jullie zullen aantrekken, omdat het anders mogelijk vloekt met de kleuren van de spullen van je paard...
Teziej schreef:Babel schreef:Ik heb ook super veel dekjes maar ik gebruik ze dan ook echt allemaal
Natuurlijk is het niet nodig en zou ik er met 3 ook wel genoeg hebben. Maar ik vind het gewoon te leuk om mooie spullen voor mijn paard te kopen. Kan er ook zo van genieten als hij weer helemaal netjes klaar staat om te gaan rijden.
Amen
Zonde van mijn geld 

maar ik heb nu gewoon een set zwarte pezen gekocht en daar kan eigenlijk vrijwel alles aan dekjes op, misschien een leuke aanrader ?