De vorderingen:

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:13

Ik ga met Ods mee en zing vrolijk door 'het duurt niet lang meeeeer, het duurt niet lang meeer'....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:39

HAHA Jurga, het is gewoon zo, het duurt niet lang meer!!!!! Het begint ECHT op een wedstrijdje te lijken he }> Gister had ze meer uier maar vanmorgen WOW, nu lijkt het er echt op, met deze tempraturen...KAN het gewoon niet lang meer duren!!

Maar haar vulva is niet echt veranderd, misschien IETS maar niet veel. Ik troost me met de gedachte dat de meeste merries heel stiekum zijn....en waak braaf iedere dag voor het beeldscherm van de camera Bloos Haha! }> Cool Vanacht? Ik heb een goed gevoel...maar de 16de is het volle maan, DAN komt het zeker!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:20

Hihi, lijkt idd wel of we wedstrijdje doen... We zeiden gister...het komt deze nacht... Maar nu twijfel ik en denk ik weer morgen. IK WORD GEK!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:25

Ik ken het, ik ken het te goed, ik dacht de hele dag, vannacht (vanavond) gaat het gebeuren....maar ik heb net de laatste voeding gegeven....en begin weer te twijfelen, ze heeft een best uier, de kegels zijn er al even niet meer, ik vind haar buik wel diep en niet meer zo breed (hoewel?!) Nou ja, kweet het gewoon niet meer, ben het wachten zat, ik wil morgen gewoon mijn merrie EN veulen in de zon zetten!!!!!

MAAR, ik ben blij dat jij m OOK nog niet hebt }> }> }> }> Extreme duivel

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:37

Hihi, Ods, heo staat het er bij jou mee? OOK geen babe? *LOL* Dit is gewoon lachwekkend... Je weet dat het nu echt moet komen, maar het komt gewoon NIET! Ik wil geboortebericht geven van een prachtig merrieveulen *LOL*.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:46

Huilen No babe for me too Huilen Het is echt om te janken, het lijkt wel of alles nu stil staat. Vannacht of morgen nacht, weet ik even niet, is het volle maan, ze zeggen dat Baby's en veulens dan te voorschijn komen. Nou dan wachten we daar maar op dan Cool

Het maakt mij niet meer uit wat het is en hoe die eruit ziet....als die maar komt Haha! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:49

Die van mij lijkt nu schot in te zitten Ods....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:02

Ja hoor, zij wel! Knipoog Maar wanneer win je nou, als die als eerste bevalt of als je het langst moet wachten? }>

Ik denk dat ik nog even wachten moet....<ZUCHT....>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:01

Ehm.... die het eerst veulent? Of is dat niet eerlijk? Wanneer was die van jou uitgeteld?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:37

Ik vind het prima, gewoon om de eer toch? Die van mij is 7 april uitgerekend, dat is al weer even geleden Boos!

Ze heeft dikke achterbenen, niet normaal, mijn arme Mamalou, ik heb ze gisterenavond en vanmorgen goed afgespoten. Terwijl ik dat deed heb ik nog aan Jurga gedacht, heeft die er ook last van?

Ze had wel vanmorgen een flink uier! Gisteravond kwam er iets water uit.... Het is vanacht volle maan dus....Kijk jij ook op de klok als jou Babe geboren word? }> }> Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 11:41

Oh dan kunnen we wel wedstrijdje doen haha, die van jou was al eerder uitgerekend dan de mijne. Jur heeft geen dikke benen nee, denk dat de weidegang elke middag even goed helpt. En jaaah ik check de klok! Jur heeft vandaag al iets banaankontje Tong uitsteken.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:33

Volgens mij doen we iets wat niet mag, heen en weer schrijven maargoed, het gaat over vorderingen Knipoog Schijnheilig

Die van mij gaat ook iedere dag naar buiten. Maar evengoed nog die beentjes.... Maar die van mij heeft geen bananenkontje.....kunnen we niet ruilen? Haha! Ik vraag me af..................Komt het er OOIT nog uit Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:04

Of het er ooit nog uitkomt vraag ik me ook af. Elke morgen zie ik een verandering, maar het zet niet door..... Jurga had bij de vorige dracht ook meer last van dikke benen, het valt mij op zich mee dat ze dat nu niet heeft.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 23:37

Ben net terug van voeren, het uier staat hardstikke strak, er komt wel vocht uit, doorzichtig, is ERG plakkerig. Bij onze andere merrie had ik de dag erop s'ochtends kegels en tegen de nacht een veulen. Ik kan nog steeds geen banaan bij haar ontdekken maar ik vraag me af of dit ook niet vlak voor het veulenen kan gebeuren, net als bij de melk.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 08:33

Weet je dat ik denk dat mijn merrie langer wacht dan die van jou...... Tong uitsteken Gister stond Jur's uier ook heel strak, maar 's middags was ie weer geslonken. En dat van die banaan denk ik ook wel eigenlijk.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:01

Goedemorgen, jij hebt ook nog niets lees ik in jou ENORME topic Haha!

Vanmorgen heeft ze weer een strak uier en volgens mij iets verandering in de vulva! Maar Mamalou is traag en het zat denk ik. Ze wilde niet echt mee naar de wei, sjok sjok ging dat *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:45

Hihi, dat trage heb ik hier al weken en zeker met deze temperaturen. Ook die vulva verandering had ik gister.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:13

Ik durfde gisteren niet meer te reageren, er waren geen vorderingen.

Maar vandaag weer wel, BIG BOOBS, kegeltjes, Mamalou heeft haar ontbijt NIET op en dat wil heel wat zeggen..... Ik durf het bijna niet te zeggen maar..... Vannacht misschien?

Ik zag dat Jurga ook vorderingen maakt...let jij ook weer op de tijd }> Succes..."Collega" Knipoog Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:12

Whahahaha, we moeten echt op de tijd gaan letten...hier dezelfde symptomen!!! Vorig jaar wisten we het ook rond vijven dat het die nacht ging komen en was het er om een uur, nu weten we het nog niet heel zeker, ze staat nog lekker op de wei, maar wie weet....

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:27

Ben benieuwd wie van jullie gaat winnen!! }> }>
Stopwatch erbij, wie heeft als eerste het veulen....

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:31

Na, Your Kidding?!?!?! Leuk man, oke, ik ga een horloge om doen voor de tijd. Geweldig, nou we hebben lang genoeg gewacht Jurga, het moet vanacht gewoon gebeuren }>

Ook ik weet het niet honderd procent....maar toch, het zou toch wel HEEL gek moeten lopen als ik er naast zit!. Goed ik ga gauw naar mijn monitor, ik MOET er bovenop zitten *LOL*

SUCCES!!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:11

Ik durf het ook niet met de volle 100% zekerheid te zeggen hoor. Jur is op zich nog heel rustig!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38798
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:23

Ik ook niet Jurga, ik heb net hun laatste maaltijd gegeven en ja, dat uier is super strak, voor de rest klopt ook alles, hoewel ik nog niet overtuigt ben dat haar vulva veranderd is. Maargoed, ze doen één uurtje over hun eten dus....ik heb even Boktspeelttijd *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 10:35

En en en? Mijne was er om twee voor zes Tong uitsteken.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:13

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Ods merrie is Lachen
Jij hebt waarschijnlijk gewonnen Iloon Haha!