Op weg om mijn fjorden hengst te kopen.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:29

Ik wil ook niet banketstaaflig doen hoor, maar het zou wel heel toevallig zijn als er 2 fjorden rond lopen met de naam Wjerljocht en beide van Larsto.
Hoop voor je dat ik het mis heb hoor! En stond hij in Heerenveen?

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 19:07

Nogmaals Mirei, echt super dat je er een nieuw paardje bij hebt Waarschijnlijk net zo draak als Viking..maar goed...daar leer ik wel mee leven..Tong uitsteken

Even een algemene tip voor mensen die intresse tonen in afstammingen en keuringsresultaten....Misschien handig om dit via pb te doen...?

Het is vast allemaal goed bedoeld en nieuwsgierig zijn is menselijk..Lachen...maar als iemand het gevoel krijgt wat viking aangeeft te hebben...dat er een verhaaltje wordt opgehangen...is het misschien iets uit de hand gelopen....

Is alleen een goed bedoelde tip...net als jullie goed bedoelde intresse...(en misschien had ik dit dan ook maar via pb moeten doen... Lips are sealed ...... *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:01

Ik denk niet dat er met de berichten word bedoelt dat Viking een verhaaltje aan het vezinnen is, maar dat de handelaar/verkoper misschien een verhaaltje heeft verzonnen en dat ze Viking daar voor willen waarschuwen.
Zo lees ik het iig.

Veel geluk met je hengst en hopelijk knapt hij vlug weer op.
Veel succes op de keuring.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:55

Ik zette ook al mijn vraagtekens bij het verhaal omdat er eerst gesproken werd over een hengst die uit Noorwegen kwam en mensen hem hier meenden te herkennen. Je weet toch idd niet altijd wat handelaren precies vertellen. Viking, veel succes met je paardje.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 08:57

Viking, heel veel succes met je hengstje! Maak er maar wat moois van Lachen Party!!

Euhm... voor de mensen die zich afvragen hoe het nu precies zit met dit hengstje wil ik wel proberen te achterhalen hoe het nu ongeveer in elkaar steekt met deze onbekende hengst. Wel handig als je vader voorzitter is geweest van het hengstenfonds van het stamboek Knipoog Misschien heeft hij wel beide Wjerljochts gezien toen hij hengsten uitzocht voor het fonds Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:55

veel succes met je Fjord super dat je 'm een kans wilt geven hopelijk zijn er echt 2 met dezelfde naam en afstamming( verschillende moeders en leeftijd neem ik aan of?)Hopelijk is het waar wat de verkoper versteld enzoniet dan heb je op papier een superleuk fjordje en als hij word ,wat jij erin ziet dan is hij toch al geweldig?

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:03

Ik vind het juist heel goed van je!!!

En...eh misschien koop ik er binnenkort nog een fjordenmerrie bij...dus...als hij opgeknapt is heb je misschien al een klant, haha!!!
Nee, even zonder dollen, veel plezier en succes ermee!!!
Groetjes Monique.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:09

kheb de fotows gezien als je door het vuil enzo hen kijkt is het best een mooie fjord!over een paar maandjes ziet hij er vast beter uit!zet dan maar fotows toen en nu op bokt

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:30

Wat leuk voor je, ik heb de foto`s gezien...leuk paardje!!

Maaruh...corrigeer me even als ik het fout heb maar hij komt dus uit Noorwegen? Hoe kan hij dan van Larsto zijn want die staat toch in Nederland?

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:32

Evy schreef:
Wat leuk voor je, ik heb de foto`s gezien...leuk paardje!!

Maaruh...corrigeer me even als ik het fout heb maar hij komt dus uit Noorwegen? Hoe kan hij dan van Larsto zijn want die staat toch in Nederland?

In het vorige topic stond dat de merrie (=zijn moeder dus) drachtig van Larsto naar Noorwegen geïmporteerd is.... Snappie?

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 07:45

Van mij krijg je echt geen comentaar Knipoog
Ik vindt het juist super dat je de koop aandurft,krijgt die fjord tenminste een goed leven bij jou.
Wie weet waar ie anders terecht komdt.
Heel veel succes met hem.

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 09:20

Dank je!ik ga hem morgen ophalen,dus ik ben benieuwd.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 09:58

Ik krijg de indruk dat jij echt wel weet waar je mee bezig bent! Ik wens je dan ook alle geluk met je nieuwe aanwinst. Over een tijdje ziet hij er vast geweldig uit.

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 14:40

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Juist erg goed dat je hem gekocht hebt. Ik ben zelfs juist altijd erg blij met mensen zoals jij! Wordt er tenminste een fjordje weer goed verzorgd en kan hij lekker opknappen.

Succes ermee.

Mijn fjord (ucky) was 4 toen ik hem kocht. Men dacht gezien zijn iele bouw (staart lag ver tussen de billen) dat het een 2 jarige was i.p.v. 4. Nu is het een hele bink!

Groetjes Gerritje