ik zou hem dan knoflook voeren dan blijft iedereen er wel vanaf
nee weer even serieus (voor zover ik dat kan) heeft ze dat echt gedaan..?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ga straks ook eens zoeken :p Woj hebben op de manege ook wel eens ponyverkoop, heb je voor een dag je 'eigen' pony, die kids lopen de hele dag met cap op hun hoofd voor het geval dat ze zich tegen de voerbak stoten
Die mannen uit de stoere mannenles kunnen er ook wel wat van :p
Het was echt briljant ja.. Pokemon was echt de bom 

!
. Hoewel ik serieus een paar weken geleden iemand van de boekhoudafdeling hier op kantoor in mijn kamer had staan die serieus bij mij kwam informeren of het leuk zou zijn als hij een shetlander zou kopen voor de 2de verjaardag van zijn zoontje. Hij woont in een éénsgezinswoning dus dat beest kon dan lekker (
) in de tuin staan...
De besten komen uit Rotterdam hea!!

San1978 schreef:Hoewel Tallie_Ho, kwam Pokémon ook niet uit Rotterdam? Hmm? Ik vind het wèl verdacht!
Die van die Shetlander is er idd ook één met een gouden randje. Hoewel ik serieus een paar weken geleden iemand van de boekhoudafdeling hier op kantoor in mijn kamer had staan die serieus bij mij kwam informeren of het leuk zou zijn als hij een shetlander zou kopen voor de 2de verjaardag van zijn zoontje. Hij woont in een éénsgezinswoning dus dat beest kon dan lekker (
) in de tuin staan...
Ik heb maar voorzichtig gezegd dat een cavia misschien een leuker idee is...
DebjeDopje schreef:chipieke schreef:Zoek in de zoekfilter maar eens op 'pokemon'. Dan begrijp je het zeeeeker
ehm.. heel veel onderwerpeniets precieser aub
Er voldeden 932 resultaten aan de zoekterm
dat is een beetje té veel om te doorzoeken
dus omdat je van pokemon houd ben je een pennymeisje 
kunnen elk paard temmen,
ook een penny droom nietwaar haha
(zie OS)*
Ja, dat was ook toen bokt nog een boktje was.. Volgens mij is dat op een vrijdagmiddag geweest toen.. Jeetje, ik kan me de pijn in mijn buik van het lachen nog wel herinneren
Mooi was dat