Je eigen droommanege...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 12:45

wil je voor mij ook een meenemen, hihihi Knipoog

Lolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 12:57

echt leuk!! Ik moest mijn 'stallen' vroeger nog helemaal zelf maken uit karton.. hihi.. ik denk dat ik mijn buurmeisje (van 12) die mij met mijn paarden helpt maar even ga vragen of ze dat pakket voor mij gaat kopen.. heb ik vast uren speelplezier aan... hahaha Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:15

als we allemaal een kopen, gaan de prijzen misschien omlaag hihihi

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 14:33

Als ik nou een dochter had was het gemakkelijker maar misschien haal ik het straks toch maar. Goede oefening voor die twee om samen te doen }>

Vroeger had ik mooie houten paardenstallen voor mijn barbiepaarden maar helaas vond mijn schoonzus dat ik die aan haar dochter moest geven en dat heb ik nog gedaan ook. Natuurlijk waren ze weggegooid door haar tegen de tijd dat mijn dochters er de leeftijd voor hadden, lieve schoonzus heb ik toch Boos!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 15:32

promptertje schreef:
Jaaaaaaah, moet je doen Tigger, mag ik dan eens bij je komen spelen? Dan neem ik mijn Breyer-draver (met mini-sulky en tuig) mee! (Heb ik echt! Haha!)

Jij mag dan wel komen spelen hoor, wel je paardje meenemen, mag die op het land..... :-D

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 16:22

haha, ik heb het eerste nummer. Het lag zomaar ineens in de brievenbus bij ons Verward maar wel zonder die bouw-dingen Verward maarja...het ziet er best leuk uit. Maar in dat blad staat dus echt niks van info ofzo hoor...alleen hoe je moet opstappen Verward en dat je een veulen een schijfje wortel kan geven (nooit doen dus, kan in de luchtpijp blijven steken!) en meer van dat soort onzin....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:32

Damn!! Mijn zus kwam net aanzetten met deel 1 !!! cadeautje!! Boos!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:40

Feetje schreef:
haha, ik heb het eerste nummer. Het lag zomaar ineens in de brievenbus bij ons Verward maar wel zonder die bouw-dingen Verward maarja...het ziet er best leuk uit. Maar in dat blad staat dus echt niks van info ofzo hoor...alleen hoe je moet opstappen Verward en dat je een veulen een schijfje wortel kan geven (nooit doen dus, kan in de luchtpijp blijven steken!) en meer van dat soort onzin....

Ook niet die poster? Scheve mond Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:41

is er nou niemand die "my little ponies" heeft gehad Huilen

Mijn barbie paard moest het al snel doen met 3 benen en kort daarna met nog maar 2.

"My little ponies" waren daarintegen wat sterker en die kon je nog leuke kleertjes geven ook Party!!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:17

Ja, ik heb 2 MLP's en een veulen...

Maar die poster was wel maf hoor ReBaTi..Verward

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:28

Kweet het niet, ik vroeg het eigenlijk omdat je zei dat er bijna niets in stond.
Ik heb 1 MLP