Laatst bijgewerkt door Lunatic op 25-03-03 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Lunatic
Geplaatst: 25-03-03 21:03
Hey Tesje, beterschap!! Jij hebt wel vaak pech he? Ik leef met je mee.
Als je wil, heb ik Ibuprofen 600 voor je, mag je 3 per dag van. Hielp zelfs bij mijn vreselijke kiespijn, met die ontsteking in mijn kaak.
Kom ik anders wel ff brengen, kun je het uitproberen. Je moet natuurlijk wel op tijd weer fit zijn voor de wedstrijd .
Belker
Geplaatst: 25-03-03 21:13
Paracetamol 1000 sub helpt beter. Tramal sub nog beter. Maar dat is lastig (lees niet) te verkrijgen
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 25-03-03 21:46
Wat een pech Heel veel beterschap gewenst, ik hoop dat je snel weer op de been bent !
napoleon
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 10:03
Ja ja, ben net naar de huisarts geweest......... Toch nog teveel spierspanning aan de linkerkant van mijn ruggewervel en aan de rechterkant "iets" wat teveel uitsteekt en voor uitstraling zorgt naar mijn rechterbeen. Het kan een aanhechting zijn maar ook dus een tussenwervel. Binnen 10 dagen moet het over zijn "Wat nou 10 dagen, ik heb geen 10 dagen om beter te worden!" Ik mag de pijnstillers doorslikken en over fysio heeft ie niets gezegd
Maar ik ga morgen toch naar de Fysio, zodat hij me wamte-therapie kan geven, zal wel enigzins verlichting geven......
Gelukkig komt Regine misschien morgen langs en wil zij Nappie voor me rijden Als het door gaat ben ik helemaal gelukkig
regine
Geplaatst: 26-03-03 12:29
Jaaaaaaaa Nap, ik kom helemaal speciaal voor jou Nap rijden en je ff opvrolijken en moed in praten voor de wedstrijd! Komt helemaal goed, je hebt nog zeker wel 10 dagen! Precies 10 dagen heb je nog! Enne Prima moet je maar lief insmeren met spiersmeerseltjes en kopjes thee voor je maken, dan gaat het gauw over! Mag best!
Marije
Geplaatst: 26-03-03 14:53
batje schreef:
Werkt Ibuprofen niet veel beter? Als je een bonk spieren hebt die vastzitten is mijn wondermiddeltje Ibuprofen (Nerufen) echt een uitkomst..
Iboprufen (zo schrijf je het toch? ) werkt inderdaad erg goed, maar schijnt heel erg slecht te zijn voor je maag...
Heel veel sterkte! Nou maar hopen dat je snel weer op het paard zit