''de mensen van de paardenrenbaan'' ned 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 20:15

naja heb het zelf geneens gezien haha! kwam van les! maarja hoor leuke en ook niet leuek dingen!
maar ik heb ook andere onderwerpen gezien van dit programma(os mensen van de dierenambualnce, mensen van de ...opvang) dat vond ik ergggg leuk om te zien!!!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:25

Ik heb het ook gezien. Ik wilde net naar bed gaan toen dit kwam dus toch nog even blijven kijken. Vanochtend kwam de herhaling ook dus als je op dinsdag ochtend vrij bent dan kun je altijd dan ook kijken.

Wat mij opviel was dat de jockeys er ver boven uitstaken (boven het paard) het lijkt mij toch veel logischer om je juist zo klein mogelijk te maken om ze minder wind te vangen? Maar ik heb nu dus ook geen race gezien.

Ik vond het ook wel beetje soap achtig. "ja, ik zat op het vwo maar ben afgezakt naar de mavo en blijven zitten hahaha"
Ook had ik het veel netter verwacht.
Wat me wel opviel was, toen dat meisje aan het rijden was bij zo'n klein rondje (in gewone kleren volgens mij :S) dacht ik dat iemand van bokt hier wel eens foto's van geplaatst had! Het kwam me bekend voor namelijk, Ik weet niet meer wie het was dus kan ik het niet meer zo goed opzoeken, zal het toch eens god proberen te zoeken.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:47

Woogy loopt er stage.

De vorige serie was van de roofdierenopvang, die heb ik wel bijna allemaal gezien. Ik las laatst in de krant dat ze eindelijk uit mogen breiden, na veel klachten van de buren (waaronder een entrainement met dravers dat er naast zit...)

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:50

Rondje is niet zo klein hoor, heb er zelf ook wel eens met marilyn gereden, je kan er heel relaxed rijden. Duindigt is harstikke gaaf! Ik heb er een 2 jaar terug een tijdje geholpen, nou ik zou zo terug willen!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:57

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:25

Avanti schreef:
Ik zag zondag dacht ik nog dresseur op studio sport Lachen

ja maar dat was van indoor brabant

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:28

sjakie"]
[quote="Stephanie100 schreef:
Ja dat vond ik ook! Ik had het me eigenlijk ook wel iets interessanters voorgesteld...En da meisje was graatmager en dan nee ik krijg geen anorexia

Dat was precies wat ik ook dacht *LOL*
Maar wel weer even kijken volgende week. Er wordt tenminste weer een keer wat uitgezonden over de paardenwereld.
[/quote]

Precies! Dat dacht ik dus ook!
Volgens mij zei ze aan de telefoon ook ,dat ze nog niks had gegeten en gister ook al niet. Maar omdat ze ging stappen moest ze toch iets eten.
Waarom doen ze het gewicht van de jockeys niet gewoon omhoog? Elke jockey moet 70kg wegen ofzo! Dan mogen al die yockeys van nu wel gaan vreten!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:39

Hoe lichter, hoe minder het paard hoeft te dragen en hoe sneller het dus kan.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:42

Hoezo zou je anorexia hebben als je dun bent wat een onzin ik eet meestal oko sochtend/ smiddag ook niet soms. Hoeveel mogen ze dan wegen? 50 kiol toch?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:42

Ja, maar als iedereen langzamer gaat dan maakt het toch niet uit dat het langzamer gaat, of heb ik dat mis?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:45

hmm... moeilijk Haha! Dan zou je overal in de wereld de regels aan moeten passen, waaronder ook de regels over het extra gewicht wat ze erbij moeten hebben als handicap. Dat is teveel moeite

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:51

Ook niet ehct goed voor die jongen paarden zo zwaar gewicht (voor hun dan) en dan ook nog eens keiahrd gaan ik vind het wel goed hoor. Wat ze wel zouden xdoen is een max. lengte dat je gen ondervoede jockeys krijgt.