Ragdollcat schreef:Sommigen vragen er de hoofdprijs voor, omdat het om een goed paard gaat, en deze blijft lang zitten, zag ik op de marktplaats, en zelfs een prachtige zwarte PRE hengst, die staat ook lang te koop, ik denk dat het met deze tijd te maken heeft, crisis enzo., dat het langer duurt, maar er zal altijd paarden en ponys te koop staan, door tijdgebrek en of overgang naar groter, het niet klikken, etc., zoveel redenen.
En weer bij een handelstal, daar was een PRE hengst te koop, die was snel verkocht en het was ook niet bepaald goedkoop, dus ik denk dat het enorm verschilt per regio ?????????????????? en of vraag en aanbod.
Kan het zijn dat er nu veel paarden te koop staan, omdat Andalusiers/Lusitanos en of Cruzados in de mode zijn??????? dat vraag ik me wel af.
Ik zou het echt niet durfen te zeggen...zijn die nu in de "mode" dan? dat wist ik niet eens.
Ik heb ook wat van die vragen in mijn hoofd rond dwalen. Daarom dacht ik...ik open een topic...kijken wat anderen ervan denken. Want ik vraag me dus ook af of het aan de crisis ligt, of aan de tijd van het jaar enz.

Wel apart inderdaad, dat de verkoop naar buitenland erg goed gaat, hoorde om me heen dat dat juist hetgene is waar het zo slecht mee ging. Betekent dat de vraag van paarden veranderd is, dat mensen meer op de prijzen letten en minder snel een duurder paard aanschaffen, aangezien ze bij jou stal wel in een wat hogere prijsklasse hangen hoor ik.
( had ik ze uberhaupt nog maar)
.