Ik heb ook geen eigen paard hoor. Wel een bijrijdpaard die ik twee keer in de week doe en mijn vorige verzorgpaard komt morgen ook weer terug, dus misschien dat ik die ook weer ga doen dan (ik hoop het wel). Die deed ik voor ze wegging 6x per week (niet rijden).
Ik rijd ook gewoon 1x per week in de manegeles. Je bent iig niet de enige zonder eigen paard hoor
prompter
Geplaatst: 25-03-03 23:14
Hoi Amy,
welkom hier! Volgens mij zijn hier heel veel mensen zonder eigen paard, ik weet van de meesten niet eens of ze wel of geen eigen paard hebben, vind ik ook helemaal niet belangrijk. Het valt je misschien op omdat je met een eigen paard nou eenmaal elke dag wat met je paard meemaakt en daar ook wat meer over kan posten, maar je zal merken dat je er hier echt niet buitenvalt hoor. Doe gewoon lekker mee met de discussies, ik wens je heel veel plezier hier!
Linda_k
Geplaatst: 31-03-03 15:13
Hoi ik heb ook geen eigen paard. Wel een verzorgpaardje. Het is inderdaad zo dat als je een paard hebt dat je dan elke dag wel wat meemaakt en elke dag wel wat te vertellen hebt. Maar er zijn er hier volgens mij best veel die geen eigen paard hebben maar wel een verzorgpaard of ook dat niet. Ik ken ook nog niemand maar probeer wel af en toe te gaan reageren zodat ik ook mee kan doen aan de discussies.