Nieuw talententeam bekend.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 17:39

Ik heb bij zo'n plan het idee dat ze het aanbod aan toekomstige Olympische ruiters willen verbreden,maar dat gebeurt dus niet. Als ze telkens bekende namen gebruiken blijft het gezelschap erg select natuurlijk. Het lijkt net alsof ze helemaal niet gezocht hebben naar nieuw talent, terwijl ik zeker weet dat er een hoop te vinden is in Nederland.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:01

Ik weet nog toen ik vroeger (jaar of 9-10) elke zondagmiddag aan de televisie gekluisterd zat om Paardensport tv te kijken. Daar kwam dan wel vaker een soort reclame spotje van het Rabobank Talentenplan. Ik stelde het me altijd voor zo van: als ik een pony had deed ik daar ook aan mee. En dan zag je altijd van die hele gewone kinderen met hele gewone pony's rijden...
En altijd leek het zo van: ook ruitertjes die een minder goed paard hebben en ouders met niet zo heel veel geld konden eraan mee doen. Maar als ik dit zo zie vind ik het toch diep teleurstellend. Zeker omdat deze ruiters, met goede paarden en veel geld, het toch allemaal stuk voor stuk gaan maken...

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:04

Nou dat vind ik zeker heel jammer zeg. Ontzettend triest eigenlijk Boos!

Ik wil anders ook best meedoen emt Bunny hoor Schijnheilig *LOL*