HAHA 6000 euro voor paard van 20!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

UNIq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 14:51

Paarden worden de laatste tijd idd voor enorm dure prijzen aangeboden (vooral op internet..) ik heb nu een maand geleden een nieuw paard gekocht en heb eerst heel lang op internet prijzen zitten vergelijken.. nou, toen had ik ook zoiets van dit kan ik nooit betalen!! voor een normale merrie (wat ik wilde, een leuk recreatie merrie met papieren) vroegen ze gemiddeld toch ruim 4000 euro.. dan is toch bijna 9000 gulden.. :S Vind ik een beetje erg duur... maar ja, gelukkig heb ik nu toch een merrie met een redelijke prijs gevonden Lachen

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:08

Samsam"]
[quote="Malabarista schreef:
Weet je dat er best wat mensen zijn die dat willen neerleggen voor een betrouwbaar paard. Ik zou een paard van die leeftijd dan ook niet voor dat bedrag kopen, maar je weet niet hoe het paard eruit ziet he Knipoog En ik welke conditie het paard verkeert. Misschien ziet het beestje eruit als een eentje van 12.

In elk geval ziet hij er niet uit als een Z paard, bovendien vermelden ze dat hij erg heet is, dus bij dat betrouwbare hebb ik ook mijn twijfels
[img]*knip foto paard*[/img]
[/quote]

Ik vind het paard idd jonger lijken dan het is. En hij ziet er ook gezond uit. En als hij zo pittig is zal hij waarschijnlijk ook niet morgen dood in de stal liggen Tong uitsteken

Sanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:50

Maar ja, je kunt het ook anders bekijken. Als mensen zo'n prijs voor een paard neertellen zullen ze hem ook wel goed verzorgen en zal hij vast een goed huisje krijgen, toch???
(Niet dat ik zoveel geld ga betalen, maar goed.)

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:14

Ja en heel veel mensen die hier reageren kunnen dat niet eens neerleggen Clown

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:31

Malabarista schreef:
Ja en heel veel mensen die hier reageren kunnen dat niet eens neerleggen Clown

Niet eens Verward behoorlijk wat geld hoor. Hij paard ziet er idd een stuk jonger uit maar Z is het beesje denk ik niet, anders lieten ze wel een uitgestrekte draf ofzo zien.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:57

Tjah, je weet het nooit. De volle broer van mijn hengst, die 1 jaar jonger is dan mijn Imi, staat op een Duitse site te koop voor 25.000 DM (hoezo geen europrijs?). Er staat bij dat hij lichte artrose heeft.
Hij kent hetzelfde als mijn paard, zelfde ouders, alleen 1 jaar jonger. Overigens heet hij ook nog Imitador!!!!
Mijn paard is 18, dus dat paard is 17.
Ze zijn ook nog allebei op 30 april geboren...wist niet wat ik zag! Verward