au au au rib gebroken!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 14:14

Tjadoat doet pijn. Mn moeder had eens 7 ribben gebroken door val van het paard.

Heel veel beterschap iig!!

UNIq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 14:38

Auw!!! heel veel beterschap!!

Ik heb ook zo'n paardje wat het als hobby heeft mij zo nu en dan te pletten, vooral als ik het zadel op zijn rug wil leggen en dus even mijn handen vol heb probeert ie me ff te pletten!! nou ik ben echt tegen het slaan ofzo van paarden maar dan krijg ie echt wel een knie'tje!! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:58

Ik heb ook ergens gehoord dat je, als je een rib hebt gebroken, uit moet kijken dat je je long niet perforeert? Het zat daar wel in de buurt, van Kim...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:06

ik ga morgen even naar de dokter omdat ik het gevoel heb dat ie "schuurt" misschien moet ie er wel uit. (krijg ik in iedergeval een Cher figuur)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:39

Anique_Vaandrig schreef:
Ik heb ook ergens gehoord dat je, als je een rib hebt gebroken, uit moet kijken dat je je long niet perforeert? Het zat daar wel in de buurt, van Kim...

klopt anique.
pas heeft richard met voetballen weer 'ns een rib gebroken en dan kan je beter inderdaad even langs de huisarts om te laten kijken of het gen gevaar voor je longen oplevert!!!!!!!