Welke bokker heeft geen eigenpaard??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:18

Ik heb geen eigen paardje,
maar ik heb wel 3 verzorgpaarden, waar ik alles mee kan doen.

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:19

ik heb ook geen eigen paard helaas!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:20

Ik heb er ook geen Boos!
en ook geen verzorg Boos!:(:(

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:24

Ik heb ook geen eigen paard, wel rij ik bij een handelsstal en ga ik a.s. zaterdag kijken bij een paardje die ik misschien 1x per week kan rijden.
Heb nu ook geen tijd en geld voor een eigen paard jammergenoeg. Ooit komt hij er wel

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:03

Eigen paard is goud waard !! Terwijl ik dit zit te typen staat (een van mijn 2) eigen paarden mij te hypnotiseren vanuit de "bak" wachtent op slobber. Ook al heb je geen eigen paard, je houdt toch net zoveel van ze !
Een engels gezegde "something about the outside of a horse, is good for the inside of a man" Een leven zonder paarden zou voor mij zinloos zijn. Heel mijn leven draait om paarden. Ik heb bewust gekozen (ik heb mijn kansen gehad) om NIET met paarden te werken, omdat je dan geen tijd meer hebt voor je eigen oogappels. Ik heb me eigen de .... gestudeerd en gewerkt om genoeg geld te verdienen om (alleen) een huisje aan de rand van het bos te kunnen kopen, met wei, waar ik mijn paarden aan huis kan houden. Wel hebben al mijn werkgevers al op het sollicitatiegesprek te horen gekregen dat als er iets is met de paarden, ik er GEWOON NIET BEN. Als je het maar graag genoeg wilt, dan lukt het!!

(bijna) iedereen is toch begonnen met verzorgponies ! daar is niets mis mee !

Roosje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:23

Ik heb ook geen eigen paard, maar wel verzorgpaarden.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:43

Ik heb geen eigen paard, wel een verzorgpony waar ik alles mee mag doen. Ik rijd er mee bij onze club, neem privelessen, wedstrijden etc. De eigenaresse is gewoon een super vrouw. Ze bemoeit zich niet met rijden, maar ze is wel oprecht geinteresseerd. Ik heb gewoon veel geluk gehad.. Het voelt ook niet echt meer als een verzorgpony...

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 00:36

Dorine schreef:
Gelukkig zijn we nu met ons paard en twee katten heel gelukkig, ondanks dat ik WEER uitzaaiingen heb...
Maar ik heb goede hoop dat de nieuwe chemokuur wel goed werkt.
Dat krijg ik morgen te horen!
Duimen jullie? *LOL*

natuurlijk zal ik voor je duimen Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 00:42

Ik heb ook geen eigen paard.
Ik 'doe' er 2, Gipsy (zie mijn profiel) en Nescio van Daniel79, allebei zo ongeveer een halve week, dus ik kom wel aan mijn trekken, vrijwel iedere dag wat te rijden.
Vind het prima zo, hoef voorlopig geen eigen.

Linda_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:41

Ik heb helaas ook geen eigen paard. Wel een paar jaar een superpaardje gehad waar ik twee keer per week op reed.
Ik vond het altijd wel erg leuk om een paardje bij te rijden, maar een paar weken geleden is ze verkocht.
Dat is dus het zeeeer grote nadeel van het rijden van een paard van een ander. Voor je het weet zegt de eigenaar dat ze te koop staat en voor je het weet is ze weg.
Dan ben je er weer ziek van, dus het is erg leuk om een verzorgpaard te hebben maar er gaat denk ik niet boven een eigen paard waar je zelf over kan beslissen.

Zwartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:13

Tessake schreef:
Ik denk wel dat de meeste mensen hier een eigen paard hebben ofniet? Ik heb jammer genoeg geen eigenpaarden Verdrietig Maar heb wel 4 verzorgpaarden Haha! Buiten mijn nicht en ik rijd er bijna nooit iemand anders op, en we mogen er ook bijna alles mee doen Lachen Ik ben echt heel tevreden met mijn verzorgpaarden, het zijn ook zulke schatjes Lovers Maarja een eigenpaard is en blijft mijn grooste droom! *LOL*

heeeey ik wil ook heel graag een eigen paard maar ik heb er geen Verdrietig Verdrietig
maar ik heb wel een verzorgpaard en hij heet vincent maar ik noem hem altijd vinnie. hij is vernoemd naar Vincent Van Goch. maar het liefst heb ik een eigen om lekker mee te rijden en om mee te springen en buitenritten te maken.

Groetjes van mij

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:21

Ik heb ook geen eigen paard. Ik vind het helemaal niet erg.
Ik werk 6 dagen per week, rijd op de manege en heb drie verzorgpaarden : Mikado, Musky en Jamie. Ik heb dus helemaal geen tijd voor een eigen paard. Ik ben heeeeeel tevreden zo. Ik ben denk ik wel zo'n 10 uur per week met paarden bezig.
Mijn werk is gemiddeld 42 uur per week en ik sport ook nog 2 uur en ik heb ook nog eens een vriend die mij vaak mist..... Druk, druk, druk, maar wel geweldig, ik zou niet anders meer willen.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:43

Ik heb ook geen eigen paard Lachen
En vind het helemaal niet erg zou der nu niet eens 1 willen vind het prima zo Lachen
Chatelaine doe ik elke dag..Longeren,wandelen in het bos of waar dan ook Tong uitsteken,poetsen enz enz..echt een beetje "mijn" paardje Lovers
Verder poets ik twan en velvet om de dag ongeveer en twan longeer ik nu dan ook omdat we bezig zijn met inrijden..(ludje der op en ik hou hem aan de lijn vast ) ..Verder rij ik zoiezo maxi 1x per week en longer/rij hem ook vaker als kim bijvoorbeeld niet kan ..Haha!
Owja en ludwig poets ik ook wel is of longeer hem of ga wandelen/grazen ofzo druk ! zat Haha!..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:43

Ik heb een bijrijdpaard en verzorgpaard. Ik kom nu ongeveer 3 maanden bij hun en mag ze als mijn eigen paarden beschouwen.
Kasmeria rij ik. Heel gaaf paard, schimmel, maar erg lang. Tyrano is de hengst en is zaterdag voor het eerst onder het zadel geweest. Niet met mij hoor, met de eigenaar.
Heel gaaf.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:45

Ik heb helaas ook geen eigen paard... Huilen

Ik rij 1x in de week manege lessen op Black Arrow (mijn lieffie) Lovers
verder rij ik 1x per week het paard van mijn vriendin Noran en zondags doen we hem vaak samen (maar dan losgooien of wandelen ofzo)
en heb een verzorshetje Bruno , maar daar kan ik nie op rijden. Maar wel longeren enzo!
En ik werk in een manege dus ben wel lekker vaak bij paarden (elke dag meerdere keren haha!)
Kijk voor foto's van de paardjes in mijn profiel ( Lachen Tong uitsteken )

treffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:24

Ik heb ook geen eigen paard.... En ook geen verzorgpaard...Huilen
Ben wel druk zoekende naar een verzorgpaard, advertenties geplaatst enz... Dus als iemand een verzorgster in de omg bussum nodig heeft...?:P
Maar ik rijd ook 1x per week op de manege en dat is ook heel leuk!

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 15:45

treffer schreef:
Ben wel druk zoekende naar een verzorgpaard, advertenties geplaatst enz... Dus als iemand een verzorgster in de omg bussum nodig heeft...?:P

Ik heb ook heel lang geen verzorgpaarden gehad maar verleden jaar heb ik een verzorg shet gekregen Haha! En in september dit jaar 3 verzorgpaarden dus!!

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:50

Ik heb ook best lang gezocht. nu heb ik er dus drie, waarvan ik er 1 (Musky) regelmatig berijd. Alle drie de paardjes heb ik gevonden tussen 1 januarie en nu! Er is dus echt nog wel hoop voor die mensen die al heeeeel lang op zoek zijn.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:54

Ik heb voor 2 dagen in de week een bijrijdpaard en dat vind ik eigenlijk voldoende. Eigen paard is dan wel goud waard, maar ik denk niet dat ik de tijd en het geld op zou kunnen brengen.

monteiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:57

Ik heb 2 dagen in de week een hartstikke lieve Fries die op me wacht.
Zelf zou ik niet voor een eigen paard gaan omdat ik daar gewoonweg niet de tijd voor heb.

Groetjes sacha

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:34

Ik heb ook geen eigen. WEl een aantal verzorgpaarden waarvan ik er 2 rijd en ik rij ook nog een paar pony's.

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:43

Ik heb ook geen eigen paard, simpel weg omdat ik er geen tijd en geld voor heb, Ik heb wel een schat van een bijrijdpaard waar ik heen kan wanneer ik maar wil en een ander paard wat daar op stal staat waarmee bijna nooit wat gedaan word.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:21

ik heb jammer genoeg ook geen eigen paard,
maar ik heb twee schatten van verzorgpony's.
ik mag op ze rijden, poetsen, wandelen, hindernisbaan. allemaal leuke dingen en om dat te vergoeden mest ik uit en haal ik voer.
eerst was dit voor mij ook nog slechts een droom maar als je blijft zoeken, hoop houden en leren van andere mensen met andere pony's zal het er toch op een dag van komen, *LOL*
nou veel suc6 met zoeken Knipoog
en de groeten aan kim!!!! Pling
ennuh is hunter nog steeds kreupel
hope not want hij is echt een poepie. Kwijl

CU Party!!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:22

heeee people.
kheb ff een raadseltje
wat begint met de n en eindigt op euken

niet zo vies denke hor
het betekent gewoon

Nasi koken in de kEUKEN

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:25

treffer schreef:

ik woon ook in bussum, waar je ook altijd ka kijken voor advertentietjes is bij de horseman (een winkel) maar ik denk dat je dat we te vinden weet!