Annen ;2e paasdag rallypaper

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:08

ik von dhet ook heeel leuk
super weer erbij!
als het goed is zijn er foto's gemaakt door goorechtruiters.
moet je af en toe ff op hun site kijken:
http://goorechtruiters.nl/Foto.html

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 09:11

claudia_lady schreef:
heey ,

Ik ben er ook met de huifkar :Y)
We hebben speciaal 1 gehuurd van camping de Bult :D
Zie jullie vast wel !!

Gr claudia

Volgensmij reden wij nog een tijdje achter jullie aan; mijn vriend op een donkerbruine kwpn'er, en ik op mijn haflinger, en tussen ons in reden nog 2 jongere kids; 1 op een donkerbruine pony,en 1 op een appaloosa pony :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 09:12

saskiamax schreef:
ik von dhet ook heeel leuk
super weer erbij!
als het goed is zijn er foto's gemaakt door goorechtruiters.
moet je af en toe ff op hun site kijken:
http://goorechtruiters.nl/Foto.html

Ik zat al op hun site te kijken,maar er staat nog niks op...
Maar zou nog wel komen

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 09:13

@ saskiamax; reed jij op die witte pony,samen met nog een meisje op een haflinger?

Anoniem

Re: Annen ;2e paasdag rallypaper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:17

Ik had ook meegereden! Was echt super weer!
Ik reed op een bruine KWPN, en naast mij reed een kleine haflinger.

Wij reden eerst een heel stuk voor die 2 dikke Belgen aan, die van mij begon helemaal te rennen en te showen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:33

IK vond het geweldig! Helaas vond mijn pony het nodig zich te gedragen als een kleutertje waardoor ik nu nauwelijks kan lopen van de spierpijn, heb het zelfs in mn vingers. :')

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:42

Wij hebben het ook weer overleefd. We zijn om 11:00 vertrokken en waren om 14:47 weer terug. Jammer dat het eerste stuk zover langs de verharde weg ging, we waren blij toen we een stuk konden gaan draven :(:) :D

Heeft iemand nog meegekregen hoeveel km de rit precies was? Mijn gevoel (maw, mijn minimale spierpijn) zegt namelijk dat het bij lange na geen 25 km was. }> :+

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:01

Ik vond het geweldig. Alleen mijn paard vond het iets té leuk haha :+ Wij waren om 9.15 vertrokken en we waren om 12.35 weer terug.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 10:19

Amulet schreef:
Wij hebben het ook weer overleefd. We zijn om 11:00 vertrokken en waren om 14:47 weer terug. Jammer dat het eerste stuk zover langs de verharde weg ging, we waren blij toen we een stuk konden gaan draven :(:) :D

Heeft iemand nog meegekregen hoeveel km de rit precies was? Mijn gevoel (maw, mijn minimale spierpijn) zegt namelijk dat het bij lange na geen 25 km was. }> :+

Ik heb geen idee hoelang de rit nou precies was...
Ben je nog tot het einde gebleven, en kreeg je de uitslag van de vragen toen niet?

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:28

Nee, wij waren om kwart voor drie terug en hadden geen zin om nog op de prijsuitreiking te wachten, wij hebben ons briefje ingeleverd en zijn weggegaan. Dus wij hebben de antwoorden op de vragen ook niet, maar nog anderhalf uur wachten (aangezien de finish pas om of na 16:00 sloot + het uitrekenen van de tijden) vonden wij iets te gek worden.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:20

Ja de rit was 25,2 km.
De vraag met die S was iets met t landschap, de hunebedden was het antwoord met de reuzen en de andere vraag ben ik even kwijt :+

Wij vertrokken om half 12 en waren rond 3 uur weer terug, hebben m gemiddeld gereden in 8,9 km per uur. (Wij reden m voornamelijk mee om te oefenen voor onze eerste endurance wedstrijd, de 26e. Minimum snelheid is dan 8km per uur)

Maar het weer was inderdaad super, en de route vond ik ook erg mooi, maar toch jammer dat we niet even ergens een leuke plas tegen zijn gekomen, had met die warmte wel lekker geweest. :))

claudia_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:44

Durante schreef:
claudia_lady schreef:
heey ,

Ik ben er ook met de huifkar :Y)
We hebben speciaal 1 gehuurd van camping de Bult :D
Zie jullie vast wel !!

Gr claudia

Volgensmij reden wij nog een tijdje achter jullie aan; mijn vriend op een donkerbruine kwpn'er, en ik op mijn haflinger, en tussen ons in reden nog 2 jongere kids; 1 op een donkerbruine pony,en 1 op een appaloosa pony :D

Ja idd dat klopt haha :D